חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 25 – 31 בינואר 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי  הורוסקופ: 25 – 31 בינואר 2019            

 

                                                   הורוסקופ: 25 – 31 בינואר 2019

 

טלה

החודש הקרוב עשוי להעשיר את חיי החברה שלכם. אתם נכנסים עכשיו לקצב משוחרר והרפתקני שהולם אתכם. בחודש הקרוב צפויה עלייה בקצב הפעילות ותורגש התמקדות במשימות שעניינן התבלטות, מנהיגות ועצמאות. גילויי יוזמה מצדכם עשויים לזכות אתכם בתשומת לב.

טיפ השבוע: ימים ראשון-שני: מצריכים התנהגות זהירה, מסודרת ומתוכננת במעשיכם. הימנעו מאיבוד שליטה. 

 

שור

אופייכם השמרני נוטה לבחור במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח. אפשרויות חדשות עדיין קורצות לכם מכיוון חו"ל. מנגד, העומס והלחץ הגוברים סביב סוגיה מסוימת, בגינם אתם נאלצים להישיר מבט ישיר ומציאותי יותר על הנסיבות והאילוצים בחייכם.

טיפ השבוע: אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. ענייני חו"ל עשויות לקרוץ לכם.

 

תאומים

ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם אם תהיו עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווים לגחמות אשר עלולות להשתנות בן רגע.

טיפ השבוע: במחצית הראשונה של השבוע אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. כדאי לגלות מידה של רגישות ושל גמישות. המחצית השנייה של השבוע עשויה ללמד על צורך להתרחק מהשגרה, להעז ולהתנסות.

 

סרטן

השבוע הנוכחי נוטה להיות חסר כיוון או יציבות, שלא בדיוק מתאים לתחושת הביטחון והשייכות שחשובה לכם. הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש. השקיעו בעצמכם, בבני משפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם.

טיפ השבוע: מפגש מעניין יעורר בכם סקרנות ורצון להעמיק את הקשר. אל תתפזרו על יותר מדי תחומים, רק באלה הבטוחים מבחינתכם.

 

אריה

אתם כמהים להיות מקוריים, שונים, משובבי נפש ומרעננים. השבועות הבאים עשויים להיות  חדשניים ואפילו נועזים.

טיפ השבוע: ראשון-שני: עשויים לטלטל אתכם בשל אנרגיה שמגיעה מאנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט, מצב המזמין התגרויות מילוליות וחוסר התחשבות. הימנעו מיחסים מורכבים ומגבילים. מצב מסוים ידרוש תכנון והיערכות מחודשת. המחצית השנייה של השבוע עשויה להציב לכם יעדים מתחדשים.

 

בתולה

השבועות הבאים עשויים להתאפיין בעבודה מאומצת וברגישות בריאותית. חשוב שתשימו לב לכך ושתהיו מודעים למגבלותיכם. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. גם אם לא תשיגו את מטרותיכם מיד, התמדה ומאמץ יובילו אתכם בכיוון הנכון.

טיפ השבוע: יש מביניכם כאלה שענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים עכשיו, מה שעשוי לקדם יוזמות ברוכות.

 

מאזניים

התקופה עשויה להיטיב עמכם, במיוחד אם תהיו מוקפים בחברה אוהדת ומפרגנת. מומלץ לצאת לפגישות ולהדגיש ענייני היכרויות.

טיפ השבוע: ימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים בוערים ולסחוף להוצאות גדולות. יש להבחין בין עיקר לטפל, ההשקעה היא למען מטרה מסוימת ומוגדרת, וההישגים הם פועל יוצא של ההשקעה. כוכב מרס מול מזלכם עשוי לגרור מתחים עם בני זוג ושותפים.

 

עקרב

ענייני בית ומשפחה עשויים לאפיין את החודש הקרוב. מרס כוכבכם מצפה מכם לפעול ביתר כוח ומרץ, לקדם דברים או ליזום דברים חדשים. לכן חשוב שהחשיבה שלכם השבוע תהיה מסודרת יותר, שיטתית, אחראית, מדויקת ומאורגנת. רק כך תוכלו להבליט את המקוריות ואת התעוזה שלכם.

טיפ השבוע: הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת. ענייני כספים עשויים לקבל דגש.

 

קשת

הגיע הזמן להשתחרר מההתלבטויות שהכבידו בזמן זה או אחר על חייכם. התקופה עשויה להעיד כי אתם עשויים להיות עסוקים בפרויקטים חדשים או בפעילויות חברתיות.

טיפ השבוע: שימו לב: רגשותיכם בסימן של סחרור ואופוריה, לכן יש גם צד אחר למשוואה. עדיף להאמין בקשר ישן וטוב מאשר להיכנע לפיתויים לטובת הרפתקה רומנטית אידיאליסטית סוערת. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים.

 

גדי

אתם בתקופה שעשויה להדגיש ענייני כספים והשקעות, מצב שידרוש מכם עירנות ואחריות. למגעים פיננסיים כאלה ואחרים יש השפעה חזקה על הרגשתכם. הגדי מסמל צמצום, מחסור וצורך להתייעל ולמנוע בזבוז.

טיפ השבוע: כדי להימנע מסיכון יש להגדיר מטרות וגבולות בקשר עסקי או אחר, שיועילו לשני הצדדים. ענייני רגשות, אהבה וסקס עומדים בסימן דיסקרטי.

                                           

דלי

מקוריותו של הדלי וסלידתו מהשיגרתי והמקובל - מובילות אותו למחוזות אחרים, לרעיונות שאין לאף אחד אחר ולייחודיות המתבטאת בהיותו מרוכז בעצמו (לא רואה אף אחד ממטר) גם כאשר הוא מוקף באנשים.

טיפ השבוע: מיקום השמש במזלכם מגביר את שאפתנותכם ואת עיסוקכם. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת תשומת לב והתעניינות. מיקום כוכב מרס מצפה מכם לגלות מתינות במעשיכם.

 

דגים

יש לכם ימים המלווים בתחושת בדידות ובמצבי רוח. התקופה הנוכחית הלא יציבה לא מוסיפה לשקט הנפשי שלכם. למזלכם, קיימת מערכת כוכבית שמגינה עליכם גם כשמאגרי האנרגיה מתרוקנים.

טיפ השבוע: מיקום כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם מדגיש יצירתיות, קשרים לא שגרתיים ורגשות. אלה עשויים לפצות אתכם על דברים שאינם מסתדרים. זה הזמן להתארגנות מחדש וקביעת מטרות ברורות, הדורשות  התייעלות, חריצות ומעשיות.

            הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות