חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חלוקת מלגות לסטודנטים לשנת 2017

 

ביום שלישי שעבר נערך בחדר הישיבות שבבניין העירייה הטקס השנתי של חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר. השנה העניקה עיריית מודיעין מכבים רעות מלגות לימודים לכ-60 סטודנטים מהעיר, בסכום כולל של כ-190 אלף שקלים.

 

ביום שלישי שעבר נערך בחדר הישיבות שבבניין העירייה הטקס השנתי של חלוקת מלגות לסטודנטים תושבי העיר. השנה העניקה עיריית מודיעין מכבים רעות מלגות לימודים לכ-60 סטודנטים מהעיר, בסכום כולל של כ-190 אלף שקלים. 

הערב נפתח בהסבר של רכזת תחום צעירים במחלקת הנוער והצעירים שבעמותת סחלבים, עדי פרנקל, על אפשרויות ההתנדבות העומדות בפניהם בעיר ועל נהלי תהליך ההתנדבות שיעשו במהלך השנה. כמו כן, היא סיפרה להם על פעילות מרכז הצעירים, ועל כך שבחודש הבא ייפתח מבנה המרכז החדש, בעמק האלה, שם תורחב פעילותו.

בהמשך חילק ראש העיר, חיים ביבס, את המלגות לסטודנטים יחד עם ממלא מקומו, שלמה פסי, חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, הילה בן אליעזר, חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ, חברת המועצה ורד גל בחרי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל.

ביבס איחל לסטודנטים בהצלחה בתקופת המבחנים הנוכחית, ואמר להם כי הוא מקווה שגם בעתיד הם ימצאו את עצמם פה בעיר. ביבס הדגיש בפניהם את החשיבות שהוא רואה במתן מענה מתאים לצרכי צעירי העיר, ואמר כי הוא ישמח לשמוע מה חסר להם ומה ניתן לעשות בכדי לקדם ולהוציא דברים אלו לפועל.

הוועדה העניקה השנה לסטודנטים מלגות בשווי של 3,500 שקלים, וזאת בתמורה למתן 30 שעות תרומה משמעותית למען הקהילה. בנוסף, למספר סטודנטים הוענק סכום של 1,500 שקלים, בתמורה למתן 15 שעות לקהילה, ובהם סטודנטים לתואר שני ותלמיד תיכון אשר משלב לימודים אקדמאיים.

את תרומתם לקהילה יבצעו הסטודנטים, שקיבלו את המלגה, באמצעות התנדבות בתחומים שונים ועם אוכלוסיות מגוונות, התנדבות שתיעשה בתיאום עם רכזת תחום הצעירים. אופן קבלת המלגות יתבצע בשני שלבים, כאשר חצי מהסכום חולק בטקס וחציו השני ישולם עם סיום מכסת שעות ההתנדבו

חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, הילה בן אליעזר: "רק לפני כשבוע התבשרנו שהעיר מודיעין מכבים רעות זכתה בפרס חינוך ארצי, וזאת בעקבות השקעה עקבית של הנהלת העיר ושל העומד בראשה בחינוך. ההצבה של תחום החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני לא מסתיימת בהשקעה בבתי הספר, והיא ממשיכה גם בשלב הלימודים הגבוהים. העיר מעודדת את ילדיה להשכלה גבוהה, ורואה ערך בשילובם של הסטודנטים שלנו בקהילת העיר. אני תקווה שעם פעילותו של ראש העיר למתן עדיפות לתושבים שלנו לרכוש בעיר דירות כזוגות צעירים, הדבר יוביל להישארותם של הצעירים בעיר, ונוסף על היותנו עיר הילדים, העיר תהיה גם עיר הסטודנטים והצעירים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות