חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אילן בן סעדון נבחר למזכיר סניף העבודה בעיר

 

הפתעות לא היו הערב בבחירות למזכיר סניף ”העבודה” במודיעין.  על פי התוצאות שקיבלנו מכתב ”עיתונט”  עמנואל שלם, בעד סגן ראש העיר אילן בן סעדון  הצביעו 24 קולות, ואילו לענבר אדמון גולשטיין הצביעו רק ב 14 קולות.

 

הפתעות לא היו הערב בבחירות למזכיר סניף "העבודה" במודיעין.  על פי התוצאות שקיבלנו מכתב "עיתונט"  עמנואל שלם, בעד סגן ראש העיר אילן בן סעדון  הצביעו 24 קולות, ואילו לענבר אדמון גולשטיין הצביעו רק ב 14 קולות.

בתום ספירת הקולות, הביע בן סעדון את תודתו בדף הפייסבוק שלו: "היום נבחרתי ברוב קולות לתפקיד מזכיר סניף מפלגת העבודה בעיר מודיעין מכבים רעות. מבקש להודות מעומק הלב, על התמיכה והבעת האמון. אני רואה בתפקיד זה שליחות עצומה, שכן הוא מאפשר לי לקדם פתרונות לסוגיות חשובות ולהוביל עשייה נוספת לטובת עירנו האהובה.

בכוונתי לקדם את הסניף בכלל ההיבטים ולקיים בו פעילויות המתכתבות היטב עם ה-DNA של המפלגה וזאת בכלל תחומי החיים. אין בכוונתי לקדם שמאל קיצוני דוגמת בצלם ושוברים שתיקה, אלא לפעול למען החלשים, למען הקשישים, למען הצעירים ולמען אלה שזקוקים לנו.

בהובלת אבי גבאי, יו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני, בשיתוף מזכירי הסניפים ברחבי הארץ ובשילוב זרועות כולל, נעמיד אלטרנטיבה שלטונית ראויה".

בברכת שבוע טוב,
אילן יאיר בן-סעדון
ס. ראש העיר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות