חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

’’החמצה היסטורית של מודיעין’’

 

השבוע תוקף אלדד בן-חורין, יו"ר התאחדות הסומו בישראל, את מחלקת הספורט במתנ"ס: "עיריית מודיעין החמיצה הזדמנות להיות שותפה בהישג ההיסטורי של נבחרת הסומו ממודיעין." העירייה: הנושא בבדיקה

 

בעקבות ההישג ההיסטורי של נבחרת הסומו ממודיעין באליפות העולם ביפן, תוקף השבוע את מחלקת הספורט במתנ"ס יו"ר התאחדות הסומו, אלדד בן-חורין שאומר כי: "עיריית מודיעין החמיצה הזדמנות להיות שותפה בהישג ההיסטורי של נבחרת הסומו ממודיעין."

אלדד בן-חורין, מנהל ביה"ס לאומנויות לחימה במודיעין ויו"ר התאחדות הסומו בישראל, מפנה אצבע מאשימה למחלקת הספורט העירונית שמסרבת לתמוך ולעודד את ספורט הסומו שהגיע להשגים מרשימים במודיעין.

נזכיר כי עיריית מודיעין היא זו אשר תמכה בהתאחדות מיום הקמתה בשנת 1998, והייתה שותפה לאירועי הענק של אליפויות ישראל המתקיימות מדי שנה במודיעין. אליפות ישראל לשנת 2006 שהתקיימה במודיעין לפני חודשים היוותה שיא, כשהגיעו לראשונה לעיר שר התרבות והספורט, חבר הכנסת הנגבי ושגריר יפן בישראל.

בן-חורין: "אחרי אליפות הסומו השנה הודיע לי מנהל מחלקת הספורט של המתנ"ס חנן דנציגר, כי הוא מתנגד בתוקף לתמיכה בסומו ובנוסף שלח אלי מכתב בו כתב בין היתר כי ’לא יעלה על הדעת שעיריית מודיעין ומתנ"ס מודיעין יממנו איגוד ספורט בישראל.’ וכך ללא ידיעתה נושלה עיריית מודיעין משותפות ארוכת שנים בהצלחות ההולכות וגוברות של התאחדות הסומו, מיסודה של העיר מודיעין."

"מאז שמחלקת הספורט עברה למתנ"ס, קיימת נסיגה דרמטית בכל ענפי הספורט במודיעין," אומר בן-חורין, "בניגוד לרשויות רבות אחרות התומכות ומקדמות את הספורט ובגדול. לא ביקשתי מימון אלא עזרה ותמיכה. נבחרת הסומו תחת הדרכתי זכתה להישג מדהים, אם הסומו היה ספורט אולימפי, היום היו למודיעין נציגים באולימפיאדה. דנציגר פוגע בענף הסומו ובי על רקע אישי. התנהלותו אינה מקצועית ולצערי הוא אינו מתמצה בתחומים רבים בספורט. אנשי ספורט מהארץ ואנשים מהעירייה התקשרו לברך על הישגי באליפות העולם. ממחלקת הספורט אף לא אחד התקשר, כנראה מהבושה בתזמון התנגדותם לספורט הסומו. בכירי העירייה יודעים היטב את הפשלות הרבות של דנציגר והם אינם חייבים להתיר לו להחזיק בקרנות המזבח."

אולם לדברי בן-חורין התנכלותו האישית של דנצינגר אינה נעצרת בסומו. "האולמות בהם מתאמנים תלמידי בית ספרי, אינם מתוחזקים באופן סדיר כבר שנה וחצי. חנן לא מחמיץ הזדמנות להציק ולהרגיז אנשים רבים המפחדים משום מה לעמוד חוצץ נגדו. כל ניסיונותיי לסיים את הוויכוח חסר התכלית עם דנציגר, נתקלו בחומת איומים. העניין הזה אשר נתון בידי בכירי העירייה אשר תמכו בפעילותי פעמים רבות, חייב להפסק ומייד."

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "הנושא בבדיקה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות