חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מודיעין מקדמת הקמת שלוחה של לשכת המסחר

 

סגן ראש העיר מודיעין מכבים רעות, אילן בן סעדון, פנה השבוע לנשיא לשכת המסחר, דרור אטרי, מי ששימש מאז שנת 2002,  כיו”ר איגוד העסקים במודיעין ובשפלה, בבקשה כי יקדם שלוחה של לשכת המסחר בעיר מודיעין.

 

בכינוס חירום על מצב העסקים בירושלים ובמדינה, שנערך בשבוע שחלף בלשכת המסחר בירושלים, אמר סגן ראש עיריית מודיעין אילן בן סעדון: "חשיבותה של לשכת המסחר היא ברוח הגבית שהיא נותנת לעסקים ובסיוע שלה לעסקים. יש צורך בגוף כזה גם בעיר מודיעין"

בפגישות שנערכו בין אטרי לבן סעדון, הדגיש בן סעדון את החשיבות שהוא רואה בהמשך פיתוח וקידום העסקים במודיעין.

בן סעדון: "כמי שפעל שנים רבות בסיוע לעסקים ושימש כתובת לעסקים במודיעין, מתבקש כי כעת כתושב העיר וכיו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה, כי עם כניסתך כנשיא לשכת המסחר ירושלים, תמשיך בפעילותך היפה לטובת הקהילה העסקית בעיר, אשר זקוקה לנציג אותנטי, שיסייע בידי המגזר העסקי".

אטרי: "מודיעין היא ביתי, והעסקים בעיר קרובים מאד לליבי וללב חברי הנהלת לשכת המסחר, שרובם הינם חברי הנהלת איגוד העסקים מודיעין, אשר פעלו שנים רבות למען חבריהם בהתנדבות מלאה, עשו לקידום זכויותיהם. עמדו כצוק איתן לצד חבריהם בעיר, בבעיות ארנונה ופנוי אשפה, והעמידו לרשות חבריהם פלטפורמה להעשרה מקצועית ועסקית"

אטרי הוסיף עוד: "חלק מחזוני זה שנים הוא להביא את איגוד לשכות המסחר לעיר, ואני שמח על הזכות שנפלה בחיקי לעמוד בראש ארגון גדול, המהווה ית ל-250 אלף עסקים בירושלים והסביבה. פנייתו של בן סעדון נפלה על אוזניים קשובות, ובכוונתי לקדם באסיפה הכללית הקרובה החלטה ברוח זו, ובכך להביא  ליישום החזון, ולקידום לשכת המסחר במודיעין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות