חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מלגות הסטודנטים

 

העירייה פרסמה  "קול קורא" המזמין את ציבור הסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית

 

העירייה פרסמה השבוע "קול קורא" המזמין את ציבור הסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית. כזכור, מידי שנה מאשרת וועדת המלגות העירונית, בראשות חברת המועצה, ורד גל-בחרי את הקריטריונים לבקשת מלגה לשנת הלימודים הסטודנטיאלית.

בין הקריטריונים שנקבעו על ידי חברי הוועדה נקבע כי מי שרשאי להגיש בקשה לקבלת מלגה הם סטודנטים שנרשמו לשנת הלימודים האוניברסיטאית תשע"ה, תושבי מודיעין מכבים רעות, ששירתו בצה"ל או בשירות לאומי. הסטודנטים שיפנו לקבלת המלגה יציגו אישור כי הם לומדים במוסד אקדמי מוכר הפועל בהיתר של המועצה להשכלה גבוהה. תנאי נוסף שהוחלט הוא שהיקף הלימודים לא יפחת מ- 50% מתוכנית הלימודים המלאה, ושהמבקשים אינם מקבלים מימון ללימודים מטעם מקום העבודה או ממקור אחר, העולה על סך של שליש משכר הלימוד לאותה שנה.

עוד הוחלט כי מלגה תינתן בהתאם להכנסת התא המשפחתי בו חי הסטודנט. קבלת המלגה מותנית בהשתתפות בפעילות למען הקהילה במשך שנה"ל תשע"ה בהיקף של 30 - 50 שעות. בעניין זה נקבע כי לא ייתנו הנחות וסטודנטים, שלא יוכלו לעמוד במחויבות זו, לא יקבלו מלגה. עוד הוחלט כי הוועדה תהיה רשאית לדון בבקשות חריגות שאינן עונות על אחד או יותר מהקריטריונים וזאת בהתאם לשיקול דעתה. את טפסי הבקשה למלגה ניתן לקבל במרכז שירות לאזרח, בבניין העירייה, בשעות קבלת קהל, או באתר העירייה. המועד האחרון להגשת הבקשה למלגה הוא התאריך 30.11.2014. את הטפסים יש להגיש במשרד מנכ"ל העירייה או במרכז שירות לאזרח.

חברת המועצה ויו"ר ועדת מלגות, ורד גל בחרי: "אנחנו רואים חשיבות עצומה בתמיכה בסטודנטים של עירנו יחד עם השילוב של שעות ההתנדבות למען הקהילה. להתנדבות זו יש תוצאות חיוביות שכן מהפעילויות השונות של הסטודנטים בעיר במהלך השנה האחרונה, נוצרו קשרים הדוקים של הסטודנטים עם הקהילה. אני מודה לכל הסטודנטים על פעילותם ומזמינה את הסטודנטים להגיש בקשה למלגה ואנו נשתדל להיענות לכל אחת מהפניות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות