חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

9 מדליות בתחרות היאבקות בינלאומית בלוד

 

בסוף השבוע שעבר נערך בלוד טורניר בין לאומי בהיאבקות יוונית רומית. המתאבקים הצעירים של מועדון ההיאבקות המקומי, ”מכבי מודיעין” שלקחו חלק בתחרות, חזרו הביתה עם 9 מדליות

 

בסוף השבוע שעבר נערך בלוד טורניר בין לאומי בהיאבקות יוונית רומית. המתאבקים הצעירים של מועדון ההיאבקות המקומי, "מכבי מודיעין" שלקחו חלק בתחרות, חזרו הביתה עם 9 מדליות (3 זהב, 2 כסף ו-4 ארד).

יותר מ-170 מתאבקים צעירים מילאו את אולם הספורט של גני אביב כשהגיעו להתחרות על מקומם בטורניר. המתאבקים הצעירים, חלקם מאוקראינה ומולדובה וחלקם ממועדוני ההיאבקות השונים בישראל, התחרו זה בזה בזירות בעלות המזרן עגול, על פי קטגוריות גיל ומשקל.

את מודיעין מכבים רעות יצגו בתחרות 12 מתאבקים צעירים ממועדון ההיאבקות המקומי, "מכבי מודיעין" הפועל בעמותת סחלבים, בהדרכתו של אדוארד רסקין. 9 מהם שהפגינו יכולות מרשימות חזרו עם מדליות:

יאיר סברדלוב (42 ק"ג), והאחים איתי סרבניק (35 ק"ג) ומתן סרבניק (26 ק"ג)  שסיימו סבב קרבות מוצלח במיוחד, זכו במקום הראשון וחזרו הביתה עם מדליות זהב. חבריהם למועדון איתן מסיקה (25 ק"ג) ואליהו רזניקוב (53 ק"ג) תפסו גם הם מקום מכובד על הפודיום כשהצליחו לסיים את התחרות במקום השני. את המקום הנוסף על הפודיום תפסו: נתניאל סמולקין (26 "ג), ישראל רזניקוב  (47 ק"ג) יאן מרין (42 ק"ג) ו מאור רסקין (32 ק"ג) שזכו במדליות ארד, לאחר שסיימו במקום השלישי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות