חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אקרובטים עם נשמה

 

במוצאי שבת תקיים נבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו את מופע העשור עם מופעים אהובים מכל השנים. כל ההכנסות קודש לתמיכה בספוראטים נכים ממודיעין המתאמנים לאולימפיאדת בייג’ין

 

נבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו זכתה השנה בהישגים מרשימים. המפורסם מכולם הוא הפסטיגל בו הופיעה הנבחרת במשך חודש וחצי עם מפורסמים ומפורסמות כגון יעל בר-זוהר, רן דנקר, אפרת בוימולד, שלישיית מה קשור ועוד. שניים ממשתפי הנבחרת זכו במדליות זהב בפעם הראשונה שהשתתפו בתחרות אקרובטיקה ליחידים, והביאו הרבה גאוה לקבוצה.

מאיו העומדת בראש המרכז להתעמלות הביאה למרכז מאמנים מכל רחבי הארץ. ארנולד באיץ מאמן נבחרת ישראל, גל ספיר ממיומנה ועדי כליף מחולון הביאו לנבחרת האקרובטיקה חידושים והפתעות שלא נראו כמותם באזורנו.

את כל אלה יביאו המתעמלים למופע העשור של נבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו, אשר אספו את המופעים האהובים ביותר מכל השנים. והפעם יש למופע ערך מוסף: כל הכנסותיו יוקדשו לתמיכה בספורטאים נכים ממודיעין המתאמנים לאולימפיאדת בייג’ין. אחדים מהנכים מתכוונים להגיע למופע ולהראות את תודתם.

המופע יתקיים במוצאי שבת (1.7) בשעה 21:00 באולם הפיס ברעות. מחיר הכרטיס: 35שקל. כרטיסים למופע (ההולכים ואוזלים במהירות) ניתן להשיג אצל טל גולדשטיין 054-2335548 וליאור טולדנו 0544-926307.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות