חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פניה לנתיבי ישראל: ”שנו את הסדרי התנועה בצומת חשמונאים בכדי למנוע פגיעה בהולכי רגל”

 

עמותת אור ירוק: ”הולכי הרגל הם משתמשי הדרך הפגיעים ביותר. על המדינה מוטלת האחריות לוודא כי יש להם דרכי גישה בטוחות ממקום למקום”

 

בעקבות מפגע בטיחותי בצומת חשמונאים, שלח לאחרונה תושב היישוב חשמונאים יוסי ויזל כמה מכתבים לחברת נתיבי ישראל, לצורך תיקונו. במכתבו הראשון, כתב ויזל, כי מזה חודשים ישנן עבודות בצומת חשמונאים לצורך התקנת כיכר, "לצורך העבודה", טוען ויזל, "הצבתם מחסומי בטון בשני צידי הכביש, אשר אינם מאפשרים להולכי רגל לעבור את הכביש מבלי להסתכן פעם אחר פעם". מאחר ומדובר בכביש 446 הסואן, כתב ויזל, זוהי סכנת חיים של ממש להולכי הרגל.

במכתבו ציין ויזל, כי אחת הבעיות הגדולות היא כי בכביש זה ישנה תחנת אוטובוס אליה אין כלל דרך גישה בטוחה: "מול הכניסה לחשמונאים קיימת תחנת אוטובוס, וממנה מעבר חציה (מסוכן כשלעצמו). בגלל העבודות בכביש בניתם מחסום בטון אשר מונע את המעבר אל הצד השני. מאות אנשים, ילדים, והורים עם עגלות, נאלצים לרדת לכביש הראשי (446 !!), וללכת על הכביש" 

כתוצאה מהמכתב, פנה לויזל נציג החברה שטען כי מפקח של נתיבי ישראל היה במקום וסידר מעבר חציה מתחנת האוטובוס שבכביש אל המדרכה בצד השני. למרות זאת, טוען ויזל, הנושא כלל לא תוקן ולכן הוא פנה בשנית במכתב לנתיבי ישראל, בו הוא כותב כי דבר לא תוקן ועדיין אין מעבר בטוח להולכי הרגל ולכן הם נאלצים ללכת על הכביש הסואן.

עמותת אור ירוק: "הולכי רגל הם האוכלוסייה הפגיעה ביותר מבין כלל משתמשי הדרך, כיוון שהם חסרי ההגנה בדרכים. בניגוד לנהגי המכוניות אין להם את שילדת הברזל, כריות האוויר וחגורות הבטיחות בכדי שיגנו עליהם. על המדינה והרשויות המקומיות לוודא כי להולכי הרגל יש דרכי גישה בטוחות לתחנות התחבורה הציבורית ובדרכים בכלל בכדי למנוע סיכון חיי אדם".

לפרטים נוספים: יסמין לאוי, ע.דובר עמותת אור ירוק, 09-7776161, 050-4488349

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות