חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

רוחות רעות מנשבות ברעות

 

שבועות אחר ההתאבדות של איש השב"כ לשעבר תושב רעות, התאבד עוד תושב הרובע בן 60 ואישה אף היא מרעות הלקויה בנפשה ניסתה להתאבד בפעם החמישית    

 

רק לפני מס’ שבועות  פרסמנו כאן על תושב רעות  גמלאי של השב"כ בשנות ה 60 אשר התאבד בירייה בראשו והנה הרובע הקטן המאוכלס ברובו בגמלאי צבא חוטף עוד מהלומה ועם טיפת חוסר מזל, יכלה זו להיות מהלומה כפולה.

בצרוף מקרים 2 האירועים, ההתאבדות כמו הניסיון להתאבדות, שניהם התרחשו באותו יום, יום שישי האחרון בהפרש 5 שעות זה מזה. זה החל קרוב לשעה 6 בערב עת התקבל בתחנת המשטרה דיווח על אישה מרעות שניסתה להתאבד באמצעות בליעת כדורים. ניידת סיור שהוזעקה למקום שם מצאה את בן זוגה של האישה שמסר כי הוא ישב בחצר ובת זוגו זרקה לעברו סיגריה אותה הוא בתגובה זרק לרצפה.בת הזוג משום מה כעסה מאוד ובלעה כדורים.

בן הזוג מיד התקשר למשטרה ולמד"א שפינה אותה לבית החולים אסף הרופא. מחקירת בן הזוג עלה שזו לא הפעם הראשונה בה בת זוגו ניסתה לשים קץ לחייה. בעבר, כך סיפר, ניסתה כבר 4 פעמים לעשות זאת ועקב כך אף הוכרזה כחולת נפש.

לא חלפו כמה שעות, השעה מעט לפני 23.00 ובתחנה התקבל עוד דיווח על עוד אירוע ברעות ולפיו גבר תושב המקום כבן 60 תלה את עצמו למוות. שוטרי התחנה שהגיעו למקום פגשו את בנו ושכנו  של המנוח שניסו לבצע בו החייאה אך לשווא.

מחקירה במקום עולה כי הבן הגיע לבית והבחין שאביו תלוי על הפרגולה שבחצר. הבן חתך את החבל והוריד את אביו שעל מי הממצאים במקום נראה כי הסתייע בכיסא עת קשר את צווארו לפרגולה. בחיפוש בבית נמצא מכתב התאבדות שכתב האב לילדיו. גופת המנוח נשלחה לאבו כביר לבדיקה במכון הפתלוגי. לא נעצרו חשודים בארוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות