חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

האב: חנקתי את הבן כי הוא רצה לברוח

 

דיווח בליל שבת על קטטה בין שניים ליד הקניון חשפה מסכת אלימות בלתי מוסברת של אב נגד בנו. האב נעצר ושוחרר בתנאי הרחקה.

 

מה גורם לאב להכות את בנו פעם אחר פעם ומה עושה הילד המכה כשנשבר לו ממעגל המכות. ביום שישי שעבר השעה 22.00 בקירוב התקבל במשטרת מודיעין דיווח מתושבת העיר על התכתשות אלימה בין שני גברים. שוטרים שהגיעו למקום  גילו שהמדובר באב ובנו כשהאב טוען שבנו תקף אותו. השניים נלקחו לחקירה בתחנה ושם נשמעו מהבן זמירות שונות במקצת.

לדבריו אביו תפס אותו בחולצתו ובתיקו וחנק אותו ובתגובה בעט באביו וזאת כדי להרחיקו ממנו. מכאן נחפשה ע"י הילד מסכת ארוכה של התעללות אביו בו ועל בסיס קבוע. לדבריו נוהג אביו לעיתים קרובות לסטור לו ולהכותו במקל ולאחרונה היה מקרה בו ארע לו שטף דם בעין בעקבות חבטות האב.

הילד בעדותו חזר שנתיים אחורה וסיפר כי אביו דחפו על מעקה במיטה והביא לשבירת שיניו. במהלך מתן העדות הילד בכה ללא הפסקה, רעד ונראה בעליל שהוא פוחד מאוד מאביו: "אני מתקשה לישון בלילה בגלל זה", הוסיף.

האב בתגובה הכחיש בתחילה כל טענה לאלימות וייחס את החניקה בכך שהוא רצה למנוע בכך את בריחתו של בנו. בהמשך הודה שלפני חודש היכה אותו עם מקל בישבנו, המשיך וסיפר על סטירות שהוא נוהג לחלק לילד בנדיבות ובכלל לכל הטענות היו לו "נסיבות מיוחדות", העיקר שלא הייתה לו כוונה.

האב הובא לפני שופט ולאחר 3 ימים שוחרר  בתנאים מגבילים כולל איסור של הגעה לבית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות