חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: ”צעד קטן לאדם, צעד גדול לגדרה..”

 

באולם הקפוא ברעות, נפגשו שתי המוליכות של הליגה הארצית מחוז דרום בכדורסל נשים, למשחק שהוא למעשה קרב על העונה כולה. מכבי גדרה סיימה את הסיבוב הראשון ללא הפסד ואילו מכבי מכבים - רעות, מדורגת שנייה בטבלה עם שני הפסדים (לא נשכח את מכבי באר שבע והפועל ירושלים, שנמצאות ממש קרוב עם שלושה הפסדים כל אחת).

 

בסיום העונה, אלופת המחוז עולה באופן אוטומטי לליגה הלאומית ואילו השנייה בטבלה, תתמודד מול סגנית ממחוז אחר, על הזכות לעלות גם כן. ולכן, ניצחון של מכבים - רעות, יפתח מחדש את המאבק על המקום הראשון ועל הכרטיס האוטומטי. ניצחון של גדרה, יגדיל את הפער בצמרת לשלוש נקודות ובזכות הניצחון הכפול של גדרה על רעות, מכבים - רעות תצטרך לנצח ארבעה משחקים יותר ממכבי גדרה, עד לסוף העונה (וכאמור - מכבי גדרה - עדיין ללא הפסד).

מי שמכירה היטב את מכבים - רעות, היא הכוכבת של גדרה, הילה מעוז, ששיחקה במדי הקבוצה המקומית, כאשר זו הייתה בליגה הלאומית.

סוגיה מרכזית לפני המשחק, הייתה כיצד לעצור את אורנה קסלר ממכבים - רעות, שקלעה לא פחות מ 40 נקודות, במפגש הראשון בין שתי הקבוצות.

רבע ראשון - המשחק נפתח בצורה עצבנית ו/או קפואה,כאשר גדרה הייתה הראשונה להפשיר ופתחה את המשחק עם שתי שלשות (אופיר ומעוז). הרבע הראשון הסתיים ב-15-8 לטובת גדרה, כאשר הילה מעוז קולעת 10 נק’ מתוכן.

רבע שני -מצד אחד, האורחות מגדרה, היו נחושות לרוץ בכל מחיר ומהצד השני

שחקניות מכבים/רעות היו נחושות לעצור את המתפרצות בכל מחיר, עובדה שעלתה להן בעבירות רבות ושלחה את גדרה לקו העונשין משלב מוקדם מאוד.

המחצית הסתיימה ב38-24 לטובת גדרה, כאשר לימור זיו בולטת אצל האורחות, עם 13 נקודות ברבע השני.

רבע שלישי-שתי הקבוצות התחילו את המחצית השנייה עם לחץ על מובילות הכדור, וגדרה שמיעטה בחילופים, התחילה להראות סימני עייפות. לעומתן, המחליפות שהעלה איתי נתיב, מהספסל של מכבים/רעות, העניקו דקות מנוחה יקרות לשחקניות החמישייה מבלי להוריד את רמת המשחק. טל אופק עם 11 נקודות ברבע הזה, סחפה את מכבים לדקות מצוינות וגדרה נעלמה מהמגרש לדקות ארוכות. הפער קוזז בחצי לעומת המחציתוהרבע הסתיים ב49-42 לגדרה.

רבע רביעי -הרבע האחרון נפתח בלחץ על מגרש שלם מצד שתי הקבוצות, ושחקניות מכבים - רעות, ביצעו עבירות רבות ושלחו את שחקניות גדרה לקו העונשין פעם אחר פעם. ראוי לציין, כי בשונה ממשחקי הליגה, בהם יש שופט אחד בלבד, הרי שהפעם היו במשחק שני שופטים (מכבי גדרה הזמינה מאיגוד השופטים שופט נוסף על חשבונה) והם הקפידו על קלה כעל חמורה .

גם המארחות,ביקרו לא פעם את קו העונשין, אולם בניגוד לשחקניות המנוסות מגדרה, דייקו קצת פחות.

בסיום, ניצחון חוץ חשוב למכבי גדרה- 54-59.

יחד עם הקבוצה האורחת, הגיעה קהל שמנה לא פחות מ 50 אוהדים ואוהדות, כאשר כל הנוכחים באולם, הסכימו כי הרמה הגבוהה של המשחק, לא הייתה אופיינית לליגה..

שרת ההגנה: מילה טובה (או כמה מילים טובות) מגיעות לנעמה בן נון, שבמשחק הגנה מרשים הצליחה לנטרל את אורנה קסלרוהשאירה אותה על 9 נקודות בלבד.

קלעיות:
מכבים/רעות -
טל אופק 14, שירה גבעון 14, אורנה קסלר 9, דקלה עוז 7, שרה פישר (הופעת בכורה לשחקנית הרכש של של מכבים - רעות) 4, שירי אהרון 4ורחל סוחר 2.

גדרה - הילה מעוז 23, לימור זיו 15, עדי אופיר 11, טל מדמון 6, נעמה בן נון 4.

מסכמת את המשחק, עדי אופיר, מאמנת שחקנית מכבי גדרה: "מאוד שמחות אבל עדיין שום דבר לא סגור מבחינתנו. "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות