חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חנוכת מרכז המוזיקה בכפר הנוער בן-שמן

 

נחנך מרכז המוזיקה בכפר הנוער בן-שמן. 20 כיתות אימון משוכללות עבור התלמידים לשיעורי נגינה, פיתוח קול משחק ותנועה. בין האורחים המפיק מנחם גולן

 

ביום חמישי האחרון נחנך בטקס חגיגי מרכז המוזיקה בכפר הנוער בן-שמן. בהקמת המרכז הושקע סכום של כחצי מיליון שקל והוא כולל 20 כיתות אימון משוכללות, בהן ילמדו התלמידים לנגן בכלי נגינה מקצועיים במסגרת שיעורים מיוחדים, פיתוח, קול, משחק ותנועה.

דני בר, מנהל כפר הנוער בן שמן, משוכנע כי תנאי החממה והאווירה הפסטורלית בכפר ביחד עם מורים מקצועיים מהשורה הראשונה בארץ יביאו את החניכים להישגים מרשימים בתחום המוסיקה.

את אירוע חנוכת המרכז הפיקה חברת "אבן חן הפקות" ממודיעין בניהולן של שגית בונדי-אבני ויעל ברוור והאורחים הרבים שהגיעו חלקו שבחים להפקה המקצועית.

בין המוזמנים היה גם הבמאי והמפיק הבינלאומי מנחם גולן שאמר כי היה זה ערב מרגש: "ראיתי הרבה הצגות של תלמידים ונוער. ביימתי תאטרון ילדים, ביימתי תאטרון מבוגרים, אבל זה אחד הערבים המרגשים בחיים שלי".

עוד הגיעו לאירוע סבטלנה שמולביץ-מרסון, תורמת שסייעה רבות בהקמת מרכז המוזיקה, נתן ריגלר ראש אגף החינוך והתרבות של חבל מודיעין, נוגה שריג ראש אגף החינוך עירית שוהם, גוגי עידן ראש מחלקת התרבות והספורט חבל מודיעין.

בערב הועלתה אופרת הרוק, "הרועה היפה ומנקה הארובות", בה שיחקו ושרו תלמידי מרכז המוזיקה. אופרה בבימויו של מיכאל טפליצקי ובהפקתו של נחום סלוצקר, מנהל מרכז המוזיקה בבן-שמן. המופע קצר תשואות רבות מהצופים וזכה לשבחים מקצועיים. בכוונת הנהלת הכפר להציג את המופע בפני בני נוער רבים ובתי ספר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות