חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מבצע ”הקש בדלת” במודיעין

 

ראש העיר פתח את מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן במודיעין מכבים רעות ובירך בברכת הצלחה. כאלף תלמידים מכיתות ו’ מבתי הספר בעיר יקישו על דלתות התושבים כדי להתרימם

 

ביום שני, 11.10.10, יערך ברחבי המדינה מבצע "הקש בדלת" ה-50 במספר. האגודה למלחמה בסרטן היא העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, המובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל.

במסגרת המבצע יידפקו כ-אלף ומאה תלמידי כיתות ו’ מבתי הספר במודיעין מכבים רעות על דלתות תושבים, כדי להתרימם.

התלמידים שישתתפו השנה במבצע היובל הם תלמידים מבתי הספר: ניצנים, עידנים, עמית, קשת, רעים, דורות, האלה, חוט השני, יחד ובית הספר מעוז המכבים. התלמידים יפקדו את כל שכונות העיר: אבני חן, מוריה, השבטים, הנחלים, הפרחים, הכרמים, המגינים, הנביאים, משואה, מכבים ורעות.

פעילויות ההתרמה במרכזי המסחר בעיר תיעשה על ידי חניכי תנועות הנוער בעיר, שמשתפים פעולה בצורה בלתי רגילה למען הקהילה בעיר זה מספר שנים. מתנדבים נוספים שמסייעים דרך קבע ביום המבצע הם מתנדבי הארגונים שונים בעיר כגון: "רוטרי", "האגודה למען החיל", "נשות הדסה" ועוד. המתנדבים מסייעים בקליטת התלמידים המתרימים השבים עם התרומות לבתי הספר.

כמו חן, חברת התחבורה, "ויאוליה" תעמיד לרשות התלמידים המתרימים, שמגיעים לאזורים מרוחקים מאוד, נסיעה בחינם בקווי האוטובוס העירוניים למשך שעות המבצע.

את המבצע ילוו שוטרי ומתנדבי משטרת מודיעין כדי לשמור על ביטחונם של התלמידים ברחבי העיר.

השבוע פתח ראש העיר, חיים ביבס, את מבצע "הקש בדלת" בשם עיריית מודיעין מכבים רעות ובירך בברכת הצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות