חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נעצרה חשודה בפריצת עשרות בתים במודיעין

 

בת 25 נעצרה בחשד לפריצה ושוד של עשרות דירות במודיעין, שוחררה למעצר בית וכבר באותו יום נעצרה שוב, הפעם על חם. הפעם המעצר לא יהיה בבית.

 

במשטרת ישראל התקבל אתמול דיווח על התפרצות לבית במודיעין וגניבת רכוש על ידי אישה . המודיע דיווח כי רואה את הרכב ומסר תיאור של הרכב והאישה החשודה.

ניידת סיור עירוני זיהתה את הרכב בתנועה, אך כאשר החשודה הבחינה בהם החלה להימלט לכביש 431. שוטרי סיור רדפו אחר החשודה בשיתוף הסיור העירוני, בעודה נוסעת ברכב עם לוחית זיהוי מזויפת. החשודה נהגה נגד כיוון התנועה תוך שהיא פוגעת בכלי רכב אחרים, עד שנעצרה על ידי כוחות המשטרה.

מבירור עלה כי החשודה נהגה ברכב בעודה בשלילת רשיון.  החשודה נעצרה ונחקרה וקשרה עצמה להתפרצויות נוספות שבהן נטלה חלק. החשודה בת 25 תושבת לוד הובאה בפני שופט תורן להארכת מעצר בבימ"ש השלום פ"ת, אך *ביהמ"ש הורה לשחררה למעצר בית.

הלילה, התקבל במשטרת ישראל שוב דיווח נוסף על חשד לפורצת. סיירי המשטרה הגיעו במהירות אל המקום תפסו את *אותה חשודה* כאשר ברשותה רכוש רב החשוד כגנוב, תוך כשהיא מפרה את תנאי מעצר הבית שקיבלה בצהרי היום.

בחיפוש שבוצע על גופה נתפס במקום מוצנע מפתח רכב החשוד כגנוב, ובנוסף, נמצאו ברשותה ממצאים הקושרים אותה לביצוע מעשי פריצה וגניבה.

החשודה נחקרה וקשרה עצמה לגניבות מרכב והתפרצויות נוספות והערב היא תובא בפני שופט תורן בימ"ש השלום ראשל"צ להארכת מעצרה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות