חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ערב הוקרה לרוק מודיעין

 

מועדון הנוער "שברולט" בחולון אירח ערב להקות מיוחד של הרכבי רוק ממודיעין מכבים רעות. שמונה הרכבים אנרגטים ותוססים. מי שלא היה הפסיד

 

עשרות בני נוער ממודיעין וחולון גדשו ביום שני השבוע את מועדון הנוער "שברולט" בחולון בערב מחווה להרכבי רוק ממודיעין מכבים רעות שנפתח עם שני הרכבי נוער מחולון, נמשך למעלה מארבע שעות והסתיים אחרי אחת בלילה.

ההרכב הראשון ממודיעין היה הרכב מזדמן בשם "קוצים בתחת", שהוקם כמעט לצורך האירוע ומנה שלשה חברים. אייל סתת על התופים, "גזר" שימש כזמר וגיטריסט וחבר שלישי ניגן על בס. ההרכב הביא אנרגיות טובות, איכות נגינה ורוח שטות מבדחת.

אחריהם עלו לבמה חמשת חברי להקת Revolted. הרכב המטאל המובהק ביותר של של מודיעין אשר חוגג שנה להקמתו. בהתחשב בגילם הצעיר של חברי ההרכב, בני 15 ו-16, הם הפגינו הופעה עוצמתית, שהלהיבה את קהל הצעירים.

הרכב ביצע שישה קטעים, חלקם ארוכים ומורכבים. עם הזמר אליהוא סלע, עבודת הגיטרות של יותם וצ'קרוב, המתופף כהנא והבסיסט טננבאום, סיפקה הלהקה את ההשלמה לתופת המתפרצת.

אחרי ריבולטד עלו חברי הובה-קור. הרכב בן שישה חברים, שרובם כבר אינו בני עשרה שביצעו מספר קטעים ויצרו כימיה עם הקהל כשהם מפגינים נגינה איכותית וכיף אדיר. בהומור משולב עם אנרגיות מטאל וקריצות לעולמות סגנוניים שונים ומגוונים כמו מקצבי סקא ומוסיקה בלקנית.

אחריהם עלה ההרכב המפורסם קו-אקס. כדרכם, עלו חברי ההרכב עם תלבושות נוצצות, פאות ומכנסים מסוגננים. ההרכב רענן את שורותיו בנגן בס שופע רעמת שיער ארוכה ובלונדית והפעם לא היה מדובר בפאה.

חברי ההרכב, שהפגינו נגינה משובחת ביצעו חמישה שירים רוקיים, אנרגטיים וקלילים. סולן ההרכב הפגין את יכולתו הווקאלית המרשימה וכמעט שסדק את תקרת המקום בטונים גבוהים וחדים כתער.

אחרי קו-אקס עלו לבמה Trend kill, עם אליהוא סלע, דקל אונציק, איתי הומינר, רז שטרק, גיא גולרן וניר לוי. ההרכב ביצע ארבעה שירים בסגנון מטאל מלודי וזכו בסיוע אוהד של הקהל.

את הערב סיימו חברי ספיטפייר בביצוע של תשעה שירים. ההרכב הוותיק, חמש שנים, זכה לאהדת הקהל, שמכיר את כל שיריו. גל שלזינגר ואור גרינפלד על הגיטרות, גיא גולרן על הבס, אסף מרקוביץ' על התופים והסולנית הודיה בן שימול, הציגו מופע מקצועי ומשובח.

קהל בני הנוער שהגיע למקום קיבל תמורה אדירה בעלות של 20 שקל בלבד לכרטיס. ההרכבים נשמעו טוב ועלו עם כמות משמעותית של קטעים. שמונה הרכבים תוססים ואנרגטיים עם אמירה ייחודית ומגוון סגנונות.

האירוח של מועדון "השברולט" החולוני היה נפלא וכל מי שלא היה - הפסיד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות