חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

97% מהבקשות לרישום למוסדות החינוך נענו בחיוב

 

כחלק מההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע”ז, פרסם מינהל החינוך בשבוע שעבר את תוצאות העירייה לערעורים שהוגשו. מהנתונים עולה כי יותר מ-97% מהבקשות של תושבי העיר לשיבוץ ילדיהם במוסדות החינוך העירוניים התקבלו. 

 

מנתוני מינהל החינוך עולה כי נכון לרגע איסוף הנתונים, 7,855 ילדים נרשמו בקיץ האחרון למוסדות החינוך בעיר (לא כולל חינוך מיוחד). כ-4,108 ילדים נרשמו לגני הילדים העירונים (לא כולל חינוך מיוחד), כאשר 1,743 מהילדים נרשמו לגני החובה ו-2,365 מהילדים נרשמו לגני הקדם חובה. בנוסף, 1,944 ילדים נרשמו לכיתות א’, ו-1,803 יתחילו השנה את חטיבות הביניים ונרשמו לכיתות ז’.

 לאחר פרסום התוצאות הוגשו למינהל החינוך 677 ערעורים על השיבוצים שנקבעו, המהווים כ-8.5% מכלל מהבקשות לרישום שהוגשו לעירייה.

 מנתוני מינהל החינוך עולה כי 270 ערעורים הוגשו עבור תוצאות הרישום של תלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. מתוך מספר זה, 205 ערעורים נענו בחיוב. יתר הבקשות או שנשללו או שעדיין נמצאות בבדיקה.

 153 ערעורים הוגשו על ידי הורים לילדים בגני החובה העירוניים. על פי הנתונים שבידי מינהל החינוך נכון ליום ראשון השבוע, 88 מהערעורים התקבלו בתשובה חיובית. יתר התשובות שההורים קיבלו הן שהערעורים נשללו או שהנושא נמצא עדיין בבדיקה.

 254 ערעורים הגיעו מהורים לילדים בגני הקדם חובה, מהם 173 נענו בתשובות חיוביות, יתר הערעורים נשללו או שהנושא עדיין בבדיקה.

 בעירייה ציינו כי שיבוץ התלמידים למערכת החינוך בעיר נעשה מתוך חשיבה ומאמץ לתת מענה חיובי לרצון התושבים, בכפוף לאילוצים הקיימים. במינהל החינוך ציינו כי העובדה שיותר מ-97% מסך השיבוצים התקבלו מעידה יותר מכל על כך.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "בשבועות האחרונים הגיע לשיאו מאמץ ארוך וממושך של עובדי מינהל החינוך בביצוע הרישום והשיבוץ לגני הילדים ובתי הספר. זהו תהליך ממושך ומורכב מאוד ומגיעה מילה טובה לכל

עובדי מינהל החינוך שעסקו בנושא. הייתי שמח מאוד אילו יכולנו להיענות ל-100% מהבקשות, אך ברור שכשמדובר במערכת חינוך כה גדולה, לא ניתן להיענות לכולם, אבל אני שמח שהצלחנו להיענות ליותר מ-97% מהן. חשוב לומר שאנו עדיין מתמקדים דווקא באחוזים הנותרים, אלו ילדים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו ואנו מנסים לתת לכל אחד מהם פתרון אופטימאלי לבקשותיהם, עד כמה שהדבר אפשרי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות