חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

תנועה וצבע לנשים בלבד

 

המתעמלות של ענבל מאיו העלו מופע התעמלות ואקרובטיקה לנשים בלבד

 

ביום חמישי האחרון התקיים אירוע מרגש ומיוחד באולם הספורט בבוכמן - "תנועה וצבע" מופע התעמלות ואקרובטיקה של מתעמלות מסורתיות בערב לנשים בלבד.

באירוע השתתפו כל קבוצות המתעמלות הדתיות מגילאי בית ספר יסודי ועד תיכוניסטיות. הופעת אורח נרשמה לנבחרת האקרובטיקה של ענבל מאיו.

האולם היה מלא בקהל של אמהות וילדות שעודדו ומחאו כפים בהתרגשות במהלך כל המופע. המתעמלות החלו בסדרת תרגילים, גלגולים ומתיחות על קפציות, ארגזים, ועל המשטח. לאחר מכן עברו לשלב ההופעות של בנות הגילאים השונים. מתרגשות וחוששות, הפגינו הילדות והנערות את יכולתן על המשטח. בגלגולים, קפיצות, גמישות וכח, וכמובן הריחופים המפורסמים של ה"אקרובטים של ענבל מאיו" הוציאו שוב ושוב קריאות התפעלות מהקהל הנשי הנרגש.

הייחוד של הקבוצות שהופיעו היא העובדה שהן משתייכות לקבוצות הבנות המסורתיות במרכז להתעמלות בניהולה של ענבל מאיו. "הבנות הן באמת משהו מיוחד", אומרת ענבל מאיו, "הן מסורות, רציניות, וממושמעות - כל מה שצריך כדי להצליח בתחום. ההופעה הוכיחה כי הבנות המשתתפות בקבוצות המסורתיות הן ברמה אקרובטית גבוהה ביותר".

"תודה רבה שפתחת את הקבוצות לבנות הדתיות", ניגשות האמהות הנרגשות אחת אחת לענבל לאחר המופע וחולקות שבחים על האירוע המדהים.

"זוהי תחילתה של מסורת", מבטיחה ענבל מאיו, "מסורת של נערות דתיות ומסורתיות המתעמלות בסביבה המתאימה להן ביותר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות