חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נקטעה אצבעו של תלמיד

 

מריבה בעירוני א’ הסתיימה בפציעה קשה. אצבע של אחד התלמידים נקטעה. לאחר ניתוח ארוך הצליחו הרופאים לחבר את האצבע בחזרה

 

ביום חמישי האחרון במהלך מריבה בין תלמידים בתיכון עירוני א’, נקטעה אצבעו של תלמיד ורק לאחר ניתוח שארך 8 שעות הצליחו הרופאים לחבר את האצבע הקטועה.

מהפרטים שמסרה העירייה עולה כי בשעות אחר הצהריים, בעקבות קטטה בין תלמידים, נתפסה אצבעו של תלמיד כיתה ח’ בין הדלת למשקוף, וכמעט נכרתה. התלמיד קיבל טיפול עזרה ראשונה בבית הספר, והובהל באמבולנס לבית החולים, בו נותח.

לאחר בירור המקרה, נראה כי התלמיד גער בתלמידים ששיחקו בכדור, כאשר הוא מחקה קול של מורה, והם החליטו לרדוף אחריו. התלמיד ברח לכיתה אליה התכוון להגיע, וסגירת הדלת על ידו גרמה לפציעה הקשה. לא ברור עדיין האם אחד מהתלמידים טרק את הדלת על ידו בכוונה תחילה, ובית הספר מקיים שיחות עם התלמידים בהם מדובר והוריהם.

מדוברות העירייה נמסר כי הדלתות בבית הספר קלות משקל ובהן מגיני אצבעות ומעצר מגביל. "גם דלת זו נבדקה ונמצאה עומדת בתקנים אלו."

ביום ששי בבוקר שלאחר המקרה, נערכה שיחה קשה ומשמעותית לשכבה, על ידי היועצת ומנהלת בית הספר, בה דובר על המקרה, על "משחקי השובבות" ותוצאות אפשריות, על ערך חיי האדם, סכנות, ודרכים להימנע מהן. כמו כן דובר בשיחה על בגרות ולקיחת אחריות למעשה.

בית הספר מטפל במערך הייעוץ גם בתלמידים שראו את הילד הנפגע. בנוסף, החליט הצוות החינוכי בשיתוף קצינת ביקור סדיר וגורמי רווחה, על השעיית כל תלמידי הקבוצה בה מדובר ליומיים, ובמקביל קיום שיחות פרטניות עם כל תלמיד והוריו אצל מנהלת בית הספר.

ממשטרת מודיעין נמסר כי נפתחה חקירה בגין גרימת חבלה של ממש. ונבדק האם הייתה בכלל כוונה פלילית או שמדובר בתאונה בלבד.

לדברי המשטרה במהלך משחקה של קבוצת נערים בבית הספר, טרקו הנערים את דלת אחת הכיתות על אצבעו של חברם. כתוצאה מכך, נקטעה האצבע והתלמיד הובהל לבית החולים. במהלך ניתוח ארוך שארך כ-8 שעות, הצליחו הרופאים לחבר בחזרה את האצבע הקטועה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות