חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי הובלות בתל אביב

 

סוף סוף הגיע הרגע לארוז את הבית... דירת החלומות מוכנה ועומדת על תילה, המפתח בידינו והיא רק מצפה לנו שנבוא לאכלס אותה. נשאר לנו רק להעביר את עצמינו יחד עם כל התכולה שלנו, הרהיטים ומוצרי החשמל ולהשתקע בביתנו החדש ולהתחיל פרק חדש בחיים.

 

 אז זהו שלא מדובר ’רק’ בהובלת הדירה, העברת תכולת דירה אינה משימה פשוטה כלל ועיקר. חשוב לדעת איך לארוז, מתי להתחיל, איך לבחור שירותי הובלות בתל אביב ובכלל איך לעבור את כל המעבר הזה בשלום...

ננסה לעשות לכם קצת סדר בעניין ולהעניק לכם מספר טיפים איך לבצע את ההעברה בקלות וביעילות.

טיפ מספר 1 – מזמינים את שירותי הובלות בתל אביב

מיד כאשר קבעתם תאריך יעד למעבר הדירה – אל תתמהמהו. אם אתם מעוניינים בחברה טובה ומקצועית, עליכם ’לתפוס’ אותה מהר. המובילים הטובים עסוקים מאוד ואם תחכו יתכן ולא תצליחו להשיג מוביל כלבבכם. לכן – אל תדחו את המשימה!

טיפ מספר 2 – ניתן לחסוך בעלויות

אם אתם קצת ’קצרים’ בכסף ומנסים לחסוך בכל מה שאפשר לאחר ההוצאות הכבדות של רכישת הדירה וקניית הריהוט והציוד החדש, תוכלו לחסוך קצת בסעיף ההובלות. תוכלו לוותר למשל על הקרטונים וחומרי האריזה של חברת ההובלות ולהשיג בכוחות עצמכם את הארגזים ליד הסופר השכונתי שלכם. מלבד זאת, שירותי האריזה שמציעה לכם חברת ההובלות גם עולה כסף ואם יש לכם די כוח אדם תוכלו לוותר על כך ולבצע את מלאכת האריזה בכוחות עצמכם.

טיפ מספר 3 – מתחילים לארוז

חשוב להתחיל במלאכת האריזה כמה שבועות לפני מעבר הדירה. אולי זה נראה ממבט ראשון שהאריזה לא תארך זמן רב אך בפועל כאשר מתחילים בעבודה מגלים שהיא כוללת המון פריטים. אם מדובר בבית שהתגוררתם בו זמן רב והספקתם לצבור הרבה חפצים כדאי שתמיינו את הכול מתוך יישוב הדעת ולא תעבירו אתכם חפצים מיותרים, זוהי ההזדמנות שלכם להיפטר מחפצים שאינם נחוצים. כאשר האריזה נעשית ברגע האחרון אין את הזמן הדרוש למיון וכך הכול נזרק לארגזים וכל ה’שמאטעס’ המיותרים שלכם ממשיכים ללוות אתכם הלאה... מלבד זאת כאשר אתם מתחילים באריזה מבעוד מועד, תוכלו לארוז את כל התכולה של הבית באופן מסודר על פי סדר החדרים, כך תיעשה הפריקה ביתר קלות.

טיפ מספר 3 – סיכום ברור מראש

כדי למנוע עגמת נפש מיותרת שעשויה לבוא לידי ביטוי בתוספת נכבדה בחשבונית הסופית, עליכם לבקש מהחברה שתשלח נציג מטעמה שיראה בדיוק מה כוללת ההובלה. אלו רהיטים יש להעביר. האם זה יכלול את הפירוק שלהם ואת ההרכבה בדירה החדשה. האם ישנה אפשרות להוריד הכול דרך המדרגות או בעזרת המעלית, או שאולי ישנם פריטים אותם יצטרכו להעביר עם מנוף  - דבר שעשוי לייקר את כל הסיפור. לאחר שתסכמו את כל העניינים לשביעות רצונכם, בקשו לדעת מה יהיה המחיר הסופי על כל השירות ללא אותיות קטנות או תוספות שונות..

לאחר שתסכמו הכול ואף תכתבו חוזה ברור ומוסכם על שני הצדדים, סכמו גם על יום ושעה מדויקים בהם יגיעו הפועלים של שירותי הובלות בתל אביב. בררו גם כמה פועלים יבואו לבצע את העבודה, התארגנו בהתאם, הכינו הכול בזמן וכך תוכלו להתחיל את הפרק החדש בחייכם ברגל ימין.

אינדקס הובלות  A – מתן שירותי השוואת מחירים בין מובילים איכותיים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות