חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

בית ספר לריקוד על עמוד – BLUE DANCE

 

בלו דאנס הוא בית ספר מקצועי לריקוד על עמוד, המספק סביבה תומכת ומקצועית ללימוד אמנות הריקוד על עמוד. בבית הספר מושם דגש על חיבור בין כושר גופני לאמנות, תוך שילוב אלמנטים של כוח, גמישות ואקרובטיקה

 

בלו דאנס הוא בית ספר מקצועי לריקוד על עמוד, המספק סביבה תומכת ומקצועית ללימוד אמנות הריקוד על עמוד. בבית הספר מושם דגש על חיבור בין כושר גופני לאמנות, תוך שילוב אלמנטים של כוח, גמישות ואקרובטיקה. כל תלמיד מקבל יחס אישי ותוכנית לימודים מותאמת לצרכיו ולרמתו, כך שהחוויה הופכת למעשירה, מאתגרת ומהנה כאחד. בבית הספר לריקוד BLUE DANCE שמים דגש על פיתוח היכולות הפיזיות של התלמידים לצד חיזוק הביטחון העצמי והיכולת לבטא את עצמם דרך מחול.

מה זה ריקוד על עמוד?

ריקוד על עמוד הוא שיטת אימון ייחודית שמשלבת בין אלמנטים של כושר גופני, מחול ואקרובטיקה. במהלך השיעורים, המשתתפים לומדים לבצע תנועות סיבוביות ומורכבות על העמוד, תוך שליטה מלאה בגוף, שיפור הכוח והגמישות, ופיתוח תחושת קואורדינציה וזרימה. הריקוד משלב תנועות המצריכות שימוש בשרירי הליבה, הכתפיים והרגליים, ומסייע בפיתוח כוח, יציבות וסיבולת. לצד התרגול הפיזי, ישנו גם דגש על היבט אמנותי ויצירתי המאפשר לתלמידים לבטא את עצמם בצורה אישית וייחודית.

איך ריקוד על עמוד הפך לסוג פופולרי של אימון גופני?

ריקוד על עמוד הפך בשנים האחרונות לסוג פופולרי של אימון גופני בזכות השילוב בין חיזוק שרירים, שיפור סיבולת וגמישות, לבין ההנאה וההיבט היצירתי שמגיעים עם תרגול תנועות הריקוד. יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות הפיזיים והנפשיים שמציע ריקוד על עמוד – האימון שורף קלוריות, מפתח את השרירים ומסייע בשיפור הקואורדינציה והאיזון, תוך כדי יצירת תחושת הישג וכוח אישי. בנוסף, ההיבט האמנותי וההרגשה המשחררת שהריקוד מאפשר הופכים אותו לאימון שמשלב בין גוף לנפש ומספק חוויית כושר ייחודית.

למי השיעורים מתאימים?

ריקוד על עמוד מתאימים לאנשים בכל הרמות – ממתחילים שמעולם לא התנסו בריקוד על עמוד ועד למתקדמים המחפשים אתגר פיזי ואמנותי נוסף. כל אחד, ללא קשר לגיל, מגדר או רמת כושר, יכול למצוא מקום בשיעורי ריקוד על עמוד. בבית הספר לריקוד מקצועי BLUE DANCE, המדריכים שמים דגש על יצירת אווירה מעודדת ותומכת, כך שכל משתתף מרגיש בנוח להתנסות וללמוד בקצב שלו. השיעורים מתאימים למי שמחפש לשפר את הכושר הגופני שלו, להגדיל את הגמישות, וליהנות מאימון יצירתי שמשלב גם פן אמנותי וכיפי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות