חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

זויה

 

דדדדד

 

הפרלמנט קפץ  ל joya 

ערן, הינוקא והעתיד של פרלמנט רולדין, מתעקש על כך שאחת לחודשיים שלושה, נצא, אנו חברי פרלמנט רולדין  מאיזור הנוחיות שלנו שבקניון ונשב באחת מהמסעדות  המע"ר או כפי שאני מכנה אותו הרמבלס.

מכיוון שביום שישי הקדוש אין לגעת חלילה, מסיבות שלא נפרט כאן, אז ערן, (באמצע השבוע כמובן)  בחר הפעם במסעדת זויה בקומה השניה בבנין יעקובי הסמוך לתחנת המשטרה המשמשת לאחרונה אכסניה לעצורי המחאה המקומיים.

ומכיוון שכותב הפוסטים הקבוע, הפרנסאווי אלוף השחמט של הפרלמנט הלא הוא יואל התמנליסי, שלא שש לצאת מאיזור הנוחות שלו, כי לא מעניין בלי ראש העיר, אז לקחתי את תפקיד העיתונאי התורן.

אבל גם בלי הפרנסאווי, העולם לא עוצר, ולמפגש הגיעה שמיניית המופלאים  שכללה את עבדכם הנאמן ממגדלי חרצית, עמנואל ממגדלי לוקי, שמוליק ממגדלי דימרי, הלל מרעות, אהרון הבוכמני, אליקו האלג’ירי מקייזר, ערן הינוקא מלב המע"ר, וכב’ היו"ר יגאל הצדוקי מאלמוגן.

כבר ברגע הראשון כשהבנו שעם הרפורמה היה כאן פיצוץ אטומי, החלטנו פה אחד להתרכז בחוויות הים ובגסטרונומיה של זויה.

ותחילה לחוויות האדמירל צדוק. יגאל העוקב ממרפסתו שבפינת אלמוגן על על כל מה שזז במע"ר, פרס באוזני השמיניה את כל חוויותיו מ 12 ימי ההפלגה סביב האיים הבריטים. אני השתכנעתי שמדובר בחוויה של פעם בחיים. מומלץ בחום.

ובאשר לגסטרונומיה, רק מילים טובות אפשר לאמר על הפיצות, הארטישוקים והפסטות של מסעדת זויה. הבירה המשובחת הוסיפה ערך מוסף לראש טוב, והמלצרית התמודה שלנו ששכחה את הפיצה של הרביעית, דאגה לכך שהיא בסוף כן תגיע ועל חשבון הבית. יפה!

עכשיו תוסיפו את הקינוח והצ’ייסר, והרי לנו סבבה של מפגש.

ומילה טובה לערן, המארגן  הינוקא. כבוד!

 

 

דברו איתנו ב whatsapp   
רוצים עוד פרטים? כנסו!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות