חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פעילויות שוות בעיר מודיעין לילדים 

 

במהלך השנים, הפכה מודיעין למוקד משיכה עבור משפחות וזוגות צעירים עם ילדים. מדובר באחת הערים המבוקשות ביותר, אליה עוברים הרבה מאוד משפחות וזוגות מכל רחבי הארץ, בשביל ליהנות מאיכות החיים שהיא מספקת לתושבים שלה

 

במהלך השנים, הפכה מודיעין למוקד משיכה עבור משפחות וזוגות צעירים עם ילדים. מדובר באחת הערים המבוקשות ביותר, אליה עוברים הרבה מאוד משפחות וזוגות מכל רחבי הארץ, בשביל ליהנות מאיכות החיים שהיא מספקת לתושבים שלה.

מודיעין ידועה כעיר מאוד אטרקטיבית עבור ילדים בגילאים שונים, זה בא לידי ביטוי בין היתר במגוון אטרקציות מהן אפשר ליהנות, בין אם מתגוררים וגדלים בעיר ובין אם מגיעים אליה מבחוץ לביקור. במאמר זה אנחנו נציג מספר אטרקציות במודיעין שיכולות להתאים לילדים. 

אטרקציות פופולאריות לילדים במודיעין

מיי נ’ינגה 

מדובר על אטרקציה ייחודית ויוצאת דופן, אשר משלבת מגוון רחב של מכשירים ואביזרים לפעילות ספורטיבית בכל הגילאים ובפרט עבור ילדים. אפשר למצוא כאן מתקני ספורט, חבלים, קיר טיפוס, פארקור, ועוד שורה ארוכה של אמצעים ומתקנים המיועדים כאמור לילדים וכן למבוגרים. 

ניתן להגיע לביקור חד פעמי וכן ניתן לעשות מנוי במקום. אפשר למצוא כאן מגוון חוגים ופעילויות מאורגנות לילדים בכל הגילאים. המקום שוכן במרכז העיר והוא נחשב לאטרקציה גדולה, הן בקרב ילדי מודיעין והן בקרב ילדים מהיישובים מסביב. 

מסלולי רכיבה לאופניים

בעיר מודיעין והסביבה, בפרט ביער בן שמן, אפשר למצוא הרבה מאוד מסלולי רכיבה מתאימים לילדים ולמבוגרים. מדובר על מסלולים בהם ניתן לרכב במשך שעות היממה, וליהנות מרמות קושי שונות וכן מנקודות תצפית ייחודיות המספקות אפשרות ליהנות מהנוף מסביב. 

במודיעין פועלות שורה של קבוצות רכיבה לילדים ולמבוגרים, וכן מעת לעת נערכים מסעות וטיולי רכיבה, כולל כאלה המשלבים הורים וילדים, קבוצות ילדים ועוד. 

לייזר טאג 

ביער בן שמן הקרוב לעיר מודיעין, אפשר ליהנות ממתחם אטרקציות ופעילויות הכולל בין היתר משחק לייזר טאג במודיעין המיועד גם לילדים. 

לייזר טאג הוא משחק במהלכו ילדים מתחלקים לשתי קבוצות, מקבלים רובים שיורים לייזר ואמצעי הגנה, כשהמטרה שלהם היא לפגוע בכמה שיותר ילדים מהקבוצה השנייה. המשחק נערך במתחם הבנוי כמו שדה קרב עם תפאורה מושלמת. המשחק מאפשר לילדים לשלב אומץ, תעוזה, לשחרר אדרנלין ולהציג את היכולת שלהם לפעול בשדה לא מוכר. זו פעילות מעניינת, מאתגרת ומהנה. 

פארק טרמפולינה

הורים לילדים קטנים אשר מעוניינים לקחת אותם לאטרקציה ייחודית שיכולה להתאים להם, מוזמנים להגיע אל פארק טרמפולינה אשר מספק מגוון רחב של טרמפולינות ומתקנים מתנפחים עבור ילדים בגילאים שונים וכן עבור ההורים עצמם. 

מדובר באטרקציה המתאימה, כאמור, לילדים קטנים, וכן להורים המעוניינים שילדם ישחררו קצת "אנרגיות". אפשר למצוא במקום מגוון רחב של מתקנים שונים, צוות מקצועי מדריך את הילדים ושומר שלא יקרה להם כלום. ההורים יכולים להשתלב בפעילות ויכולים גם לשבת בצד ולצפות בילדים שלהם נהנים. 

בבילון פארק

זו אטרקציה שכוללת מגוון רחב של מתקנים ומשחקים המתאימים לכל הילדים. המקום פעיל בקניון המקומי, ואפשר להגיע בכל שעות הפעילות. מדובר על מתקנים ומשחקים אשר מתאימים לגילאים שונים בהתאמה. 

במקום לנסוע לתל אביב ללונה פארק, אפשר לרדת עם הילדים לקניון וליהנות איתם בבילון פארק. 

וואדי ענבה

סביב העיר מודיעין אפשר למצוא הרבה מאוד מקומות ייחודים ואטרקטיביים לטיולים עבור הורים וילדים. אחד מהם הוא ואדי ענבה. המקום כולל פארק אדיר עם מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, כמו כן הוא כולל אגם מיוחד בו ניתן לשוט עם כלי שייט שונים. בעתיד אמור להיפתח כאן גן חיות מותאם לאזור. זה הפארק המרכזי בעיר והוא גם אחד הפארקים החכמים היחידים הקיימים היום בישראל. מדובר באתר בו ניתן למצוא מגוון מתקנים ואטרקציות לילדים. 

קרדיט תמונה: באדיבות "בריל דיגיטל"

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות