חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ילדות ב` עוצמה מודיעין נצחו את אשדוד

 

שחקניות קבוצת ילדות ב’ מרכז ים של עוצמה מודיעין נצחו את אשדוד בבית 69-41

 

קבוצת הבוגרים "ניצת הדובדבן" של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין חזרה לשחק בשבוע של ה-22.11.20.  בשבוע שלאחר מכן, חזרו כל יתר 28 קבוצות הליגה של המועדון לאולמות, ומתוכן 9 קבוצות של עוצמתיות – 2 קבוצות קטסל בנות, 2 קבוצות ילדות (א’ ו-ב’) 2 קבוצות נערות ב’, קבוצת נערות א’ ושתי קבוצות נשים - נשים יאיר שמשחקת בליגה א’ ונשים שגיא שמשובצת בליגה הארצית.

במועדון מקפידים לחזק את השדרה הנשית, וברוריה הדר, מאמנת וקפטן קבוצת הנשים הארצית, מנהלת את מחלקת הנשים במועדון.

בין המשחקים הראשונים של קבוצות הליגה של עוצמה מודיעין, היה משחק של קבוצת ילדות ב’ של המאמן ים מורנו. המשחק התקיים באולם הבית מול מכבי אשדוד.

המאמן ים מורנו, שזו שנתו הראשונה במועדון, הספיק להכיר את השחקניות ולאמן אותן לפני הסגר. משחק פתיחת העונה היה המשחק הרשמי הראשון שלהן ביחד, לאחר שקיימו מספר פעילויות גיבוש חברתי, מעבר לאימונים, וגם אימון בוקר בספורטק ומשחק אימון מול ילדות א’ ברוריה במועדון.

הקבוצה משחקת בליגה ילדות ב’ מרכז, ולדברי המאמן, הן עובדות על יסודות בכדורסל ותנועה ללא כדור (תן ולך). על הקבוצה הוא אומר: "הן ילדות מאד טובות. חשוב לי שיהיו קודם כל א.נשים טובות יותר. הן העתיד".

שחקניות בקבוצה (ומספר חולצה): אביגיל אביגדור (35), דליה אולמן (29), עליזה בורקוף (30), ניצן גומה כהן (18), נועה דרורי (4), רוני ויטלם (24), נועה יחזקאל (23), עדן לב עמי (10), סופי סאמטר (11), טלי סוחר (15), הגר סופרין (22), יולי ספירטוס (2), נגה קלוש (41), הדסה רובינס (7)

ים מורנו מדווח על הקבוצה שלו ועל המשחק הראשון: "המטרות שהצבנו, לקבוצה ולי, לעונה הנוכחית הן לשפר את יכולות המשחק והכושר הגופני של השחקניות, לחזק את החברויות בין השחקניות ולחנך על ערכים של התמדה ושיתוף פעולה, למען עתיד טוב יותר.
שמחנו להתחיל סוף סוף את העונה. השחקניות התרגשו במיוחד לפני המשחק, ושמחו לשחק נגד קבוצה מעיר אחרת בתקופת הקורונה.
שתי שחקניות של הקבוצה היו פצועות, יולי ספירטוס נקעה את הקרסול לפני המשחק, ורוני ויטלם שברה את האצבע שבוע לפני המשחק, במהלך משחק אימון.
רבע ראשון: הקבוצה פתחה את המשחק עם החמישייה הפותחת: סופי סאמטר, נועה יחזקאל, עליזה בורקוף, אביגיל אביגדור ונגה קלוש.
השחקניות התחילו את המשחק עם הגנה טובה והנעת כדור בהתקפה.
הרבע הסתיים בתוצאה  15-8 לעוצמה מודיעין.
רבע שני: שחקניות עוצמה מודיעין המשיכו עם מספר פעולות טובות בהגנה, והמחצית הסתיימה בתוצאה 33-20.
במחצית הנחיתי את השחקניות ליישם שלושה כללים בהגנה: לעצור את הכדרור של השחקנית המתקיפה, למנוע קו מסירה ראשון, ולסגור לריבאונד, ובהתקפה כל שחקנית חייבת לנסות להתקיף (להשתמש בשינויי כיוון והטעיות), לנוע ללא כדור, ולהניע כדור במשחק קבוצתי.
רבע שלישי: ברבע השלישי, שחקניות עוצמה מודיעין איבדו הרבה כדורים, בנסיון למסור זו לזו מסירות ארוכות, בזמן יציאה להתקפות מתפרצות.
הרבע הסתיים בתוצאה 49 – 35.
רבע אחרון: עדן לב עמי קלעה שלשה מדהימה, נועה דרורי הוסיפה 4 נקודות מקליעה מחצי מרחק וצעד וחצי, ניצן כהן גומה הובילה התקפות וקלעה 7 נקודות, ועליזה בורקוף הובילה עם 12 נקודות. כולן שמרו מעולה ועזרו זו לזו בהגנה.
המשחק הסתיים בתוצאה 69-41.
שחקנית מצטיינת: סופי סאמטר. סופי שיחקה מצוין בהגנה, לקחה 14 ריבאונדים, חטפה 7 כדורים, מסרה 4 אסיסטים וקלעה 16 נקודות.
ראויה לציון נועה יחזקאל שלקחה 12 ריבאונדים, חטפה 9 כדורים, מסרה 6 אסיסטים וקלעה 16 נקודות. 

לאחר הניצחון הזה על אשדוד, הקבוצה מדורגת במקום השלישי בליגת ילדות ב’ מרכז מספר 782, בעוד אשדוד נמצאת במקום השמיני, לאחר ההפסד. 
המשחק הבא של הקבוצה יהיה נגד הפועל גזר / חשמונאי.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות