חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 15 – 21 בדצמבר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי

 

                                 הורוסקופ שבועי:  15 – 21 בדצמבר 2018

טלה

ימים ראשון-שני עשויים להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. אתם זקוקים לתנועה מתמדת, רוצים לפגוש אנשים ולחקור מקומות חדשים. זהו זמן של השקעה בחיי חברה, בילויים וזמן של ופעילות איכותית הקשורה לדור הצעיר במשפחה. צפו לשינוי שיגרה מבורך בתחומים שבהם אתם עוסקים. התקופה עשויה להדגיש נסיעות, בילויים, חופשה ובעיקר זמן של פעילות יוצרת וחברתית. 

שור

מצב מיוחד של כוכבים יאפשר צמיחה והתפתחות. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. ונוס כוכבכם יוצר היבטים לכוכבים בעלי השפעה ותודעה. בני מזל שור הם יצריים, רגשיים ומיניים והכוכבים אמורים לסייע, לתחזק ולשפר את מעמדכם בכל תחום תחליטו להשקיע את תאוותכם. רסנו את הנטייה שלכם למתחים. 

תאומים

השבוע ישפיע לטובה על המצב ועל הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. דברים שהיו אצורים בכם יוצאים החוצה וכושר הביטוי שלכם מאפשר לעשות זאת בצורה מרשימה. תקופה זו מומלצת להאצת חיי הרגש שלכם, התכתבויות והתעסקות בהגשמת מאוויים אידיאליסטיים ורצונות כמוסים. גילוי יוזמה מצידכם יהיה משמעותי.

סרטן

אתם באי שקט אנרגטי ונוטים לתקוף מתוך מצבים של פגיעות. תתקשו לעמוד במשימות שתובעות מאמץ. נסו להפחית מהעומס. מפגש חברתי מאתגר מזמן לכם אפשרות להתאוורר ולהיטען באנרגיות שאתם זקוקים לו. תוכלו ליהנות מפירות העשייה שלכם, בכל מה שקשור לפעילות יוצרת וחברתית, ולטיפול באהוביכם. ניסיון העבר מלמד אתכם להיות שקולים ומעשיים. 

אריה

ימים ראשון-שני עשויים להעיד כי זהו הזמן להתרחק מהשיגרה וליהנות מימי חסד המאפשרות לכם לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה מפרגנת. התקופה מציינת יצירתיות והשראה, הרגשות מוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם ולחשוב על יזמות עתידית על ידי רכישת ידע חדש. היו יצירתיים ופוריים. מפגש חברתי חם ומאתגר מזמן לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן.

בתולה

ימים ראשון-שני מדגישים ענייני בית ומשפחה, במיוחד אם תצאו ותבלו ותהיו מוקפים באנשים שבחברתם תרגישו בנוח. גם היחסים עם בני הזוג דורשות הרבה טאקט וזהירות. נצלו את החודש הקרוב להאצת מטרות המסמלות היגיון, חשיבה ושכל ישר, אך גם מגעים בעלי אופי הרפתקני. זמן איכות שאתם מבלים עם בני המשפחה והנכדים, יעלה את מפלס השייכות שלכם. 

 

מאזניים

הכוכבים במזל קשת מביאים לשינוי דינאמי בולט באווירה. אתם להוטים לפעול באווירה נמרצת, גלויה ואסרטיבית, מצב שמוסיף לכם הישגיות, יצירתיות והתקרבות לאנשים ייחודיים. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים. אתם מלאי אישי, פגישות מחודשות עם חברים עשויים להוסיף לחייכם מימד של אוורור מבורך. נצלו היטב את האנרגיה שלכם.

 עקרב

לתקופה זו תהיה השפעה חזקה על התחום הפיננסי שלכם (עד 21 בדצמבר) בתנאי שתבחרו בדרכים בטוחות ותימנעו מסיכונים. מיקום כוכב מרס עשוי להעיד כי אתם שאפתניים מאוד, המטרות שלכם בחיים ברורות, ואתם נחושים לממשן. שימרו על פרופורציות ואל תפסלו את מי שחסרונותיו צורמים לכם. כדאי להפעיל שיקול דעת כדי למנוע צעד פיננסי פזיז. 

קשת

ימים ראשון-שני עשויים להביא לשיפור ניכר במצב רוחכם. השפעת הכוכבים תאיר אתכם ותספק לכם בין השאר את האנרגיה הדרושה לפעילותכם על ידי יצירת שיא של אנרגיה ומודעות, שבה האדם יכול לתרגם את הרצון שלו בפועל - לפעול במעשים וביוזמות חיוביות. יש אפשרות לתכנן, ליזום ולהתחיל בפרויקטים חדשים, התחדשות תקשורתית תוסיף עירנות והערכה מבורכות.  

גדי

ימים ראשון-שני עשויים להדגיש ענייני בית ומשפחה. שמרו על אנרגיה מאוזנת. תוכלו בעזרת כושר שכנוע וקסם אישי להשיג דברים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. הרבה תלוי ביוזמה ובפתיחות שלכם, בקרוב מאוד תוכלו להביט על החיים מזווית ייחודית ומאתגרת מאין כמוה, ותהיה לכם אפשרות לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות וליצור שם ומעמד לעצמכם.

דלי

השמש בבית החברתי שלכם בולטת עכשיו וממריצה את תחושת הצורך שלכם להרגיש מאוזנים, חופשיים ומשוחררים. מומלץ להתחבר עם אלה שיש להם השפעה מבורכת על עיצוב חייכם ועל שינוי נקודת המבט שלכם. תנופה חברתית והשתתפות באירועים עשויה לזמן מגעים ברוכים. מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות.

דגים

התקופה עשויה להדגיש ענייני מעמד וקריירה. ישתלם לכם להיות יצירתיים באמצעות חריגה מהשגרה ושינוי הפרספקטיבה. עם זאת גלו מודעות, כדי לחסוך אי הבנות ולחצים נסו למצוא את האיזון הנכון לקשר שבו אתם מעורבים בדרך שלא תפגע באחר, יש להעדיף היגיון ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. הביקורתיות והשיפוטיות שלכם עלולים לפעול נגדכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות