חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

ההורוסקופ של חוה מזר - 5-11 באוקטובר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 5-11 באוקטובר 2018

 

                                ההורוסקופ של חוה מזר -  5-11 באוקטובר 2018

 

טלה

מיקום כוכבכם מרס בבית החברתי שלכם עשוי להעיד על ימים חברותיים ועל הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

טיפ השבוע: שימו לב, בשל נסיגת כוכב ונוס (שליטת בית הכספים שלכם) עד 16 בנובמבר, מצופה מכם לנהוג בזהירות ובאחריות בענייני כספים והשקעות. חשוב שההחלטות שתעשו יהיו רציונליות ולא פזיזות.

 

שור

מיקום הכוכבים ונוס ויופיטר מול מזלכם, בבית הנישואים והשותפויות שלכם, במהלך חודש אוקטובר, עשוי להשפיע על חייכם הרגשיים או המקצועיים ועל התנהלות קשרי הזוגיות ומערכות היחסים שלכם.

טיפ השבוע: תוכלו להעצים את הכריזמה שלכם, למצוא חן ולהתיידד. תהיה עכשיו (וכן במהלך השנה הקרובה) הזדמנות לקדם את ענייני הלב, להידוק יחסים או למציאת קשר חדש. עם זאת, נסיגת כוכבכם ונוס עד אמצע חודש נובמבר עשוי לחבל בקשר מסוים, לכן חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות.

 

תאומים

תיתכן רגישות בריאותית, או שהאנרגיות שלכם לא יהיו במיטבן, אך אין כל מקום לדאגה. ימים שני-שלישי עשויים להעיד כי אתם קלילים ופתוחים וצפויים לחשוף את עצמכם לכל פעילות שתוסיף לכם אנרגיות ברוכות.

טיפ השבוע: שימו לב! חלקכם עלולים במהלך השבוע להיקלע למתיחות או לקונפליקט לא רצוי  - אלה עשויים להכניס אתכם ללחץ.

 

סרטן

יש לכם הזדמנות לשפר את חיי החברה שלכם ולטפח קשרים ידידותיים עם אנשים שאתם חפצים ביקרם. ענייני משפחה וילדים בכלל זה עשויים לקבל דגש. זהו זמן מתאים לקרבה ולמגע. עם זאת, מומלץ להימנע מחיכוכים.

טיפ השבוע: האנרגיות שלכם עשויות להתרכז בענייני בית ומשפחה במחצית הראשונה של השבוע, אך אתם עשויים להתחזק לקראת ימים רביעי-חמישי. הימנעו מעקשנות והקפידו על פתיחות ברוכה.

 

אריה

תקופת מזל מאזניים מיטיבה עם רבים מכם. יש לכם הזדמנות להחליף אווירה, המישור התקשורתי והיצירתי יודגש, ומומלץ בחום להיות מחוברים לאנשים פתוחים וחברותיים. הדבר תלוי בעיקר ביוזמה, בפתיחות ובאמונה בעצמכם.

טיפ השבוע: אתם עשויים ליהנות מחופשות ומההנאות הנלוות. עם זאת, עליכם לרסן את הנטייה שלכם למריבה/קונפליקט.

 

בתולה

בתקופה זו עשויים להיות מודגשים ענייני כספים, עסקים והשקעות, בשל כך תהיו עסוקים בקידום יוזמות שאפתניות המצריכות עצבים חזקים, מצב שעשוי להעמיד רבים מכם בתחושת פגיעות ורגישות.

טיפ השבוע:  מיקום ונוס בבית התקשורתי שלכם עשוי להיטיב ולסייע לכם. עם זאת, בשל נסיגת כוכב ונוס (עד אמצע חודש נובמבר), חשוב להתייחס רק לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית.

 

מאזניים

מיקום הכוכבים במזלכם מחזירים לרבים מכם את החיוניות ואת האנרגיות שאבדו במהלך החודש האחרון. עם זאת, כוכב ונוס (השולט במזלכם) נכנס לנסיגה מה- 5 באוקטובר עד אמצע חודש נובמבר, מצב שמחייב אתכם להיות זהירים בענייני כספים ורגשות.

טיפ השבוע: מומלץ לשמור על דיסקרטיות וגם להימנע מבזבוז יתר ומכניסה למחויבויות הקשורות לסיכון. מומלץ לאמץ גישה ריאלית ולחיות בהתאם לתקציב מוגדר, אך זהיר.

 

עקרב

כוכב ונוס נמצא אומנם במזלכם, אך הוא נכנס לנסיגה עד אמצע חודש נובמבר. כוכב ונוס מעלה אל פני השטח את הבעייתיות במערכות יחסים ובמיוחד בקשרים זוגיים ובענייני רגשות. יחסים בעלי בסיס רעוע או שההתנהלות בהם גרועה עלולים להסתיים עכשיו.

טיפ השבוע: כדאי להביא בחשבון, גם עולם הכספים מושפע מהנסיגה, ולכן כדאי להתנהל בזהירות רבה בתחום ולא להסתכן.

 

קשת

בילוי ומפגשים עם חברים ומכרים חדשים יתאימו מאוד לפעילים שביניכם מבחינה חברתית. היצירתיים והפוריים שבכם כבר מתכננים מהלך שיאפשר להוציא אתכם למרחבים רעיוניים חדשים.

טיפ השבוע: בשלב זה מומלץ להתארגן ולחשוב על סדרי עדיפויות, ולהימנע ממתחים חיצוניים ומהפרעות. גם כאשר אתם נאלצים להתמודד עם קשיים, אתם מוצאים פתרונות מבריקים ומתגברים עליהם.

 

גדי

ימים אלה מדגישים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות.

טיפ השבוע: התקופה הנוכחית היא מעין מבחן עבורכם, שכן מתקיים מאבק על שמירת המסגרת הקיימת מול הרצון של אחרים לשבור מסגרת תחרותית ותזזיתית חונקת. נסיגת כוכב ונוס עשוי להעיד כי מומלץ עכשיו להיות זהירים בענייני רגשות, להאמין פחות להבטחות ולשמור על דיסקרטיות.

 

דלי

מיקום השמש במזל מאזניים עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות לאלה שתחום זה בראש מעייניהם עכשיו וייתכן שיתלווה לכך קונפליקט מקצועי.

טיפ השבוע: שימו לב: בעיה שהתפתחה מתחת לפני השטח עלולה לצאת פתאום לאור, להטריד ולגרור קונפליקט. אתם מסוגלים להתמודד עם הרבה יותר. חשוב לכן לשדר איפוק ומשמעת עצמית כדי לעבור את התקופה הזאת בשלום

 

דגים

המישור הרגשי מודגש השבוע. לפנויים שביניכם: האווירה סביבכם תהפוך לרומנטית ונלהבת, אבל גם מטעה. להרפתקנים שבכם צפוי סטוץ’ מלהיב חושים. אתם מחפשים יציבות אך ימים אלה נוטים לטשטש את הראייה הרגשית שלכם.

טיפ השבוע: גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות רבה מצדכם ושמרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם ובכוונותיהם. 

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03    כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות