חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

5 פרמטרים לבדיקה לפני שבוחרים חברת תרגום

 

בחירה נכונה של חברת תרגום היא הצעד החשוב ביותר להגיע לתוצאות הרצויות בתרגום של מסמכים, מיילים ואפילו תוכן של אתרים שלמים. אז איך תבחרו את החברה הטובה ביותר לשם ביצוע העבודה? בכתבה הבאה תגלו פרמטרים שיעזרו לכם במשימה

 

 ההתמחות של החברה וההתאמה לצרכים שלכם

לכל חברה תרגום יש מגוון של התמחויות ולכן כדאי להכיר את המומחיות שלה לפני שמתקשרים איתה. בדקו מה החוזקות של החברה והאם חוזקות אלו תואמות את הצרכים שלכם. רק לצורך ההמחשה, חברה שמתמחה בתרגום של שפות נורדיות לא תמיד תהיה הבחירה הראשונה לתרגום של סיפורת מדע בדיוני באנגלית ולהיפך.

המוניטין של החברה בתחום התרגום המקצועי

כמו בכל תחום אחר, גם כאשר מדובר בחברה לתרגום חשוב לבדוק את הניסיון והמוניטין שלה. מומלץ להעדיף חברת תרגום מקצועית אשר קיימת בשטח מעל ל-15 שנים ואשר יש לה לקוחות שממשיכים איתה לאורך כל הדרך על פני חברת תרגום שזה עתה נוסדה. כך אתם תוכלו להיות בטוחים יותר בבחירה שלכם ולצפות לתוצרים איכותיים יותר.

ההתמחות של החברה בלוקליזציה של התכנים לתרבות הרלוונטית

מכיוון שתרגום הוא הרבה יותר מהחלפה של מילים במילים תואמות בשפה אחרת, חשוב לבחור חברה אשר מבינה שכל משפט הוא מסר שצריך להיות מותאם תרבותית לקהל היעד. לכן, שאלו אודות האספקט הלוקלי של התרגום בחברה שאיתה אתם מתכוונים להתקשר. עניינים כמו סמנטיקה, קונטקסט תרבותי וסלנג הם רק חלק מהחשיבות של הלוקליזציה של התרגום.

העלויות של עבודת התרגום והתאמתם לתקציב שלכם

פרמטר חשוב נוסף הוא עניין העלות של התרגום. בררו מה העלות של התרגום של עם כמה חברות והתאימו אותה לצרכים הכלכליים שלכם. זכרו שלא כל מה שעולה זול הוא דווקא משתלם יותר ובררו על סבבי תיקונים במידת הצורך. כך תוכלו לשקלל את הפרמטר הזה באופן חכם בהעדפות שלכם ולהתקשר עם חברה שמתאימה לכם מכל הבחינות.

המקצועיות של צוות המתרגמים שבחברה

רמתם של המתרגמים תקבע בסופו של דבר את איכות התרגום ולכן שווה להעדיף חברת תרגום מקצועית אשר צוות המתרגמים הם בעלי השכלה רלוונטית. העדיפו חברה אשר מעסיקה מתרגמים אשר הם בוגרי תארים מקצועיים בתחום הלשון או התרבות בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור הכסף שלכם. אגב שווה גם לשים לב אם המתרגמים דוברים את השפה כשפת אם.

לסיכום, ישנם המון פרמטרים לבחירה נכונה של חברת תרגום עבור הצרכים שלכם. בכתבה זו ניסינו לזקק אותם לחמישה פרמטרים ראשיים אשר יעזרו לכם בביצוע בחירה נבונה ותבטיח שהתוצאות שאליהם אתם מכוונים אכן יתממשו. השתדלו לבחור בחברה שעונה לפחות על 4  מתוך 5 הפרמטרים שבכתבה ואנו בטוחים שהתוצאות לא יאכזבו אתכם

 תמונה: Pixabay

 
עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות