חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

שרונה שוולב מצטרפת לשחר מי און בסיעת ”יש עתיד”

 

שרונה שוולב מצטרפת לסיעת ”יש עתיד” מודיעין מכבים רעות  בראשות שחר מי און. שרונה שוולב גמלאית תושבת מודיעין, ילידת ישראל ודור שמיני בארץ, היא אשת חינוך אשר הקימה וניהלה מספר בתי ספרושימשה גם כמפקחת על הכשרת מנהלים.

 

לאחר שירותה הצבאי נישאה להרצלשוולב, ד"ר לביוכימיה וחוקר לב בביה"ח הדסה. שרונה אם לשני בנים. הבכור בוגר בצלאל בעיצוב תעשייתי  והצעיר מהנדס תוכנה בוגר האוניברסיטה העברית המתגורר גם הוא במודיעין. סבתא ל7 נכדים.

שרונה  כאמור הקימה, וניהלה בתי ספר בירושלים, בבית שמש  ובמעלה אדומים, בעיקר בחטיבה העל יסודית, כמו כן נקראהלנהל, לשקם ולשפר את חטיבת הביניים "מור", ברעות מכבים, בגלל  בעיות קשות שצצו לאחר הקמת החטיבה ואיימו על המשך קיום ביה"ס.                                                         

כמחנכת  בחינוך העל יסודי התמקדה שרונה בטיפול בפרט תוך שימת דגש על פיתוח הביטחון העצמי כמנוף להעצמה אישית. היא שיוותה לנגד עיניה את עקרון ההעצמה  לכל תלמיד, בהתאם לאישיותו ויכולותיו ובכך, שינתה את תפיסת העולם החינוכית ודרכי ההוראה  בבתי הספר אותם ניהלה. שוולב הצליחה להפוך את בית הספר למקום שתלמידים רוצים להיות בו ותלמידים רבים שלא שרדו בבתי ספר אחרים, הצליחו לסיים עם תעודת בגרות. היא נאבקה והצליחה למצוא דרכים ותקציבים לצמצום מספר התלמידים בכיתה ולהארכת יום הלימודים תוך שילוב ופיתוח תחומי המדעים והאומנויות. בהתאם לתפיסת עולמה הציונית שמה דגש על חינוך לחיים במדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית.

כתוצאה מניתוח כושל שעברה שוולב בתקופה בהניהלה את ביה"ס "מור" במודיעין, היא שותקה בחצי מגופה, פרשה מניהול ביה"ס, והתמקדה במאבק קשה וארוך למען שיקומה האישי. היא למדה מחדש ללכת ולדבר. לאחר שעמדה על רגליה שרונה התחילה  את לימודי הדוקטורט שלה ובד בבד לימדה סטודנטים לתואר מאסטר בהכשרת מנהלים ב"אוניברסיטת בר אילן" ובמכללת "קריית אונו".

שחר מי-און: "אני שמח על הצטרפותה של שרונה לסיעתנו.שרונה אינה נסוגה מפני מכשוליםותשמש כקול לגמלאים ברווחה,  בהנחות בארנונה, בתאטרון ובסבסוד החוגים ובתחומים נוספים. כאשת חינוך שרונה תוכל לתרום מניסיונה ותפיסת עולמה למען חינוך ראוי לכול ילד, תפעל לצמצום מספר התלמידים בכיתות לתועלת כל התלמידיםותפעל למען התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים  הן בשילוב והן בחינוך המיוחד.שרונה  גם תפעל  למען הנגשה לציבור הנכיםושילוב הרמוני בעיר ביןדתייםוחילוניים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות