חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 טיפים מנצחים לבחירת עורך דין

 

הצורך בעורך דין עולה במגוון תחומי חיים, אם בחיינו האישיים, חיינו העסקיים ולעתים אף במקרים פליליים. כשאתם בוחרים עורך דין שיטפל בענייניכם החשובים ביותר, חשוב שתשקיעו שלוש דקות עכשיו ותקראו את הכתבה הזו, כדי שתוכלו להבטיח שעשיתם כל מה שאתם יכולים כדי לקבל את הליווי המשפטי המדויק ביותר עבורכם

 

הצורך בעורך דין עולה במגוון תחומי חיים, אם בחיינו האישיים, חיינו העסקיים ולעתים אף במקרים פליליים. כשאתם בוחרים עורך דין שיטפל בענייניכם החשובים ביותר, חשוב שתשקיעו שלוש דקות עכשיו ותקראו את הכתבה הזו, כדי שתוכלו להבטיח שעשיתם כל מה שאתם יכולים כדי לקבל את הליווי המשפטי המדויק ביותר עבורכם. נכון שהמלצות ממכרים כמו חברים, או משפחה זה דבר חשוב, יחד עם זאת, המסע שתעברו עם עורך הדין הוא מסע אישי משלכם ולכן חשוב שתבחנו בעצמכם את כל מה שדרוש בחינה לפני שאתם בוחרים עורך דין.

1) תחום המשפט הדרוש

תלמדו את התחום. חשוב שתכירו את התחום המשפטים בו דרוש לכם סיוע ותיקחו עורך דין שמכיר את התחום הזה על רבדיו השונים. שכן, עורך דין שהוא מצוין בתחום הדין הבינלאומי לא בהכרח יוכל לפטור לכם בעיות מיסוי בארץ או לטפל בעסקאות נדל"ן. למשל, לעורך דין פלילי לחצו פה.

2) מקצועיות

ערכו בדיקת רקע קצרה, מכל מקור אפשרי, בנוגע לעורך הדין עמו תרצו להתקשר, למדו על התיקים שלו, הכירו את סוגי הלקוחות, אופי ההתדיינות, אחוזי הצלחה, או כל דבר אחר שחשוב לכם לדעת על עורך הדין שלכם.

3) קשר אישי

לעתים, הליכים משפטיים יכולים להיות ארוכים, או גם במקרים בהם מדובר בהליכים קצרים, יכול להיות שמעורבים בהם רגשות. דאגו להקיף את עצמכם בצוות מקצועי שאיתו גם נוח לכם לתקשר ברמה האישית. במקרה הזה, עורך הדין שלכם. חשוב שתרגישו כי מדובר במישהו שמבין אתכם ודואג לאינטרסים שלכם.

4) שירות

לפעמים מצאתם עורך דין שהוא גם מקצועי וגם נוח לכם לתקשר אתו ברמה האישית, אבל כשאתם מבקשים למסור לו הודעה, היא לא נמסרת או שאתם מתקשרים ולא מקבלים מענה. כל המקצועיות והקשר האישי שבעולם, לפעמים לא יכולים לפצות על היעדר שירות. אל תהססו לבחון את שביעות הרצון של לקוחות אחרים של עורך הדין מהשירות שקבלו, מעבר לשירות המשפטי המקצועי.

5) מחיר

מאחר, וכפי שציינו, לעתים מדובר בהליכים ארוכים וממושכים, חשוב שלא תמצאו את עצמיכם עומדים מול "מסחטה" של כספים, במהלכה תאלצו להוסיף תשלומים עליהם לא ידעתם מראש ואלו, לעתים, יהיו אף מופקעים. חשוב שתקבלו הצעת מחיר כוללת ושתהיה במחירים הוגנים. מדובר בקשר רגיש, וחשוב שלא תוציאו עליו את כל חסכונותיכם.

למצוא את השילוב המנצח

לפעמים המסע אחר עורך הדין המושלם יכול להיות ממושך ומייגע. חשוב שתשוחחו עם עורך הדין, כי בסופו של דבר, כולנו בני אדם שרוצים לתת ולקבל שירות, גם תחום זה לא שונה מתחומים אחרים. לאחר השיחה כבר תוכלו לחוש את כל מה שצריך כדי להתחיל ולקבל החלטה לגבי בחירת עורך הדין הנכון ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים דרך להגיע לעורך דין פלילי לחצו פה ועו"ד גיא פלנטר ישמח לייעץ לכם מניסיונו העשיר במגוון תחומים בדין הפלילי.

לעורך דין פלילי לחצו

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות