חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 31 באוגוסט - 6 בספטמבר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  31 באוגוסט - 6 בספטמבר 2018

 

   טלה

לילידי תחילת המזל יש התמודדות ותחושת סגירות עם קשר שלא עונה על הציפיות. הקונפליקט יעורר דילמות ויצור התלבטות בין הביטחון שמציעה מסגרת יציבה של קשר ובין הרצון לפרוץ החוצה. קריירה: אתם זקוקים לשינוי, לחידוש ולהרבה חופש ועצמאות. חלקים משנה זו כבר נותנים סימנים של אנרגיה מכוננת בסימן של חידושים, שינויים, לימוד והתפתחות. לכו על זה.

 שור

קריירה: אתם פעילים ותקשורתיים ושנה זו מלמדת על הזדמנויות מזווית פרקטית, מקורית אך עם תעוזה, המסמנות התחלות המלוות בפרספקטיבה עתידית חדשנית ונועזת שעשויה לשנות את תפיסת העולם שלכם. אתם מתחדשים בהעצמה יצירתית, פרסום, פידבק מלטף ושיפור כלכלי. חיי החברה יתפסו מקום מרכזי ותהיו רצויים במפגשים נחשבים. היכרות עם אנשי מפתח תביא לתובנות חדשות.

 תאומים

אתם מצודדים, מקובלים ופופולריים מתמיד והתקופה מעלה את רמת הסקס אפיל והחן שלכם. קריירה: נושאי עבודה וקריירה הם גולת הכותרת השנה. העזה וצירופי מקרים עשויים להוות עבורכם זינוק בעלייה ולהיות המפתח למשהו טוב שעומד בפתח. אתם באים מחוזקים, בטוחים ומסוגלים להתמודד עם הרבה יותר תעצומות נפש וקשיים שקודם חששתם להתעמת איתם.

 סרטן

טיפוס מחו"ל יעצים את חלומות הפנטזיה שלכם. קריירה: יש התמודדות עם מציאות שברירית מנוכרת בשל סוגיות בוערות המלוות בתחושות קיומיות, עימן יהיה קשה להתמודד. הלחץ הרב עלול להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח. ענייני חו"ל יעלו על הפרק ויתנו לחלק מביניכם לפחות מבט שמבטיח שינוי שקשור למהפך חד, חזק ודרמטי, בו יש אפשרות לבנות דבר חדש.

 אריה

הצורך בריגושים, בעוצמות ובאדרנלין מתגבר. מהמקום הזה כדאי לזכור כי השנה בכללותה אמורה ללטף ולחזק חיבורים ומגעים רגשיים חובקי עולם. קריירה: אתם סופר-דרמטיים השנה, ונמצאים במקום של תהפוכות, שיאים וחוויות מרגשות ברמה קיצונית. חשוב לכם לאתגר את עצמכם, לשווק עוצמה, כמו גם לוודא שיהיה לכם עניין בעשייה מגוונת ובעלת חזון עתידי.

בתולה

ענייני עסקים והשקעות תופסים את תשומת הלב שלכם. ישנה תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות, לכן חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם. רבים מכם משתחררים מהלחץ של שנים מכבידות ומעיקות ונכנסים למסלול מבטיח יותר של עשייה, הטומן שפע יצירתי ועסקי בכיוון הרצוי לכם. היו זהירים, דרוכים וערניים, כדי למנוע ממתנגדים או מגורמים עוינים לפעול נגדכם.

 מאזניים

היכרויות חדשות ומתאימות יפצו על פרידות שנכפו עליכם. אתם נכנסים לקצב אנרגטי אך גם מתלבטים בשאלות קיומיות. יכול להיות שהמעמד שלכם נתון במצב שברירי, במיוחד אלה שהחיים שלהם מורכבים, ויש אצלם נסיגות בדברים שרצוי היה לקדמם בקצב מהיר. מי שמצליח להתמודד עם הקשיים שניצבים בדרכו יתחזק ויתקדם. הרבה תלוי ביוזמה, בפתיחות ובאמונה בעצמכם.

 עקרב

קריירה: לפניכם שנה אינטנסיבית ומלאת פעילות. חשוב ליזום ולהיות ערניים, הכל משתנה, מתחדש ופורח. מגעים בארץ ועם חו"ל מזמנים הזדמנויות מרתקות. טיפ השנה: יש לכם גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם וצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. היו פרגמטיים. זכרו כי יש לכריזמטיים שביניכם אטיטיוד קולי, כמו גם אאורה זוהרת ומחשמלת. היזהרו מכפייתיות.

 קשת

אתם נפתחים לקשרים נמרצים ונוטפי סקס, וזה מעורר את יצר ההרפתקנות שחבוי בכם. מומלץ עכשיו להיחשף לאפיקים חדשניים ולהתרחק בהדרגה מדפוסים קודמים, שיצרו אנטגוניזם. צפויות בשורות טובות, עם אפשרות ויכולת לאסוף את הדרייב המבורך הזה בהשקעת יסודות נכונים ומוצקים. זאת בתנאי שתשימו את האש הבוערת בצד ותעבדו עם הרבה היגיון, שכל ישר ומטרות מוגדרות היטב.

 גדי

הצורך לעשות רה-ארגון מקצועי בולט בחיים הולך ומתחוור עכשיו, במיוחד אלה שיש להם תחושות איום נלוות, כמו גם תופעות של שחיקה נפשית ומקצועית. תשקלו על שינוי דרך, צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. אל תגררו לנוקשות, ביקורתיות ושיפוטיות, סמכו על כושר הארגון שלכם והאמינו ביכולותיכם. רבים מכם הולכים לקראת אתגרים מעניינים ומחשלים.

 דלי

שנה זו מרמזת על תקופה רבת הזדמנויות שתאיר פניה בעיקר למי שמתמצאים בעסקים, כמו גם לבעלי מוח חד, מהיר וחריף ויכולת לצפות מהלכים קדימה. עקב אכילס: האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר גירוי של התנגדות שיורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 דגים

קריירה: הרחבת אופקים ומפגש מפרה עם תחומי עניין חדשים. יש לכם ויז’ן, יש לכם חלומות ואידיאלים נשגבים להגשים, ואלה סוחפים ומובילים אתכם קדימה. שנה זו תקבע את טיבם ואת עוצמתם. כוכב מארס עלול להביא להתנהגות רתחנית וקיצונית. במקביל, כוכב המזל יופיטר יביא עימו תהליך של תהילה, הצלחה וכבוד. תחליטו אתם לאיזה כיוון להפנות את המוטיבציה שלכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות