חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהפכת ה cofix הגיעה לעיר

 

בשורה לתלמידי עירוני רבין, שלא יצטרכו להביא כריכים מהבית ואורחי היכל התרבות הלא מפונקים שיוכלו ללגום שלוש כוסות קפה במחיר אחד. cofix הגיע למרל”ז והוא לא ישאר לבד הרבה זמן. והכל או טו טו בימים הקרובים

 

מתנאל שלום, השם הזה לא אומר הרבה לרבים מאיתנו בכלל ולצעירים בפרט, אבל לפחות כל מי שהשתתף במסע המחאה לפני מספר שנים לנמל התעופה זוכר אותו היטב.

מתנאל מורגל כבר להיות חלק ממחאות, אז זה היה בשל הסבל הנורא שגרמו כאן נחיתות המטוסים שגירדו את הגגות ולא נתנו לתושבים שעת שינה אחת שלמה. מתנאל במחאה זו נטל חלק מאוד פעיל והיה בין מובילי המאבק.

                                        ככה זה החל

חלפו כמה שנים וחיידק המחאה לא מרפה ממתנאל שלום, אלא שהפעם הוא שילב אותה במעט ביזנס. רשת cofix שכותב שורות אלו נהנה משרותיה כבר מס’ חודשים מידי יום בעיר המלבסים (הסניף צמוד למקום העבודה) ומי יכל להתעלם ממרק וכריך שרק אם תוסיף להם קערת סלט, רק אז תגיע למחיר ממוצע של מנה פלאפל. מדהים.

אז מתנאל כאמור שילב בין המאבק ביוקר המחיה ובין העסקים והיום הוא הזכיין של רשת cofix בעיר, מתנאל בשלב זה הולך לפתוח את הסניף הראשון בעוד מס’ ימים במרכז מרל"ז (במקום של סניף הדואר המיתולוגי). בשלב השני כך מבטיחים לנו, זה יתפרס לעוד מקומות.

וזו לא הבשורה היחידה. הידעתם שבסניף המקומי ימכרו חמין ב 5 ש"ח?  וחמין זה לא החידוש היחידי, פשוט תבואו ותראו כי העבודות או טו טו מסתיימות.

                                      השלבים הסופיים

ולמתנאל חוש עסקי כנראה, אחרת לא ניתן להבין את בחירת המקום. מטרים ספורים משם נמצא בי"ס עירוני רבין על מאות תלמידיו, הרב תחומי וכמובן היכל התרבות על אלפי המבקרים בו. אלה  ישמחו להרגיש איך סוף סוף אפשר יהיה לשחרר את ההורים מעול הכנת הכריכים (כל כריך ב 5 ש"ח בלבד) ואלה יוכלו ללגום קפוצ’ינו לוהט לפני ההופעה בהיכל ללא צורך להשאיר על השולחן עשרות שקלים פלוס טיפ. 

ההכנות האחרונות לפתיחת ה cofix בעיצומן ובתוך מס’ ימים זה מתחיל. אז מה שנותר לנו זה רק לאחל למתנאל שאסף סביבו צוות מוכשר וצעיר, הרבה הצלחה.

                            ועכשיו רק לנקות את השמשה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות