חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תוכן שיווקי - best link >>

תיקון מערכות סולאריות- כל מה שחשוב לדעת

 

מערכות סולאריות הן מערכות רגישות מאוד. יש צורך להתקין אותן בצורה מקצועית על מנת שישמשו בצורה אמינה לאורך שנים ויספקו אנרגיה ללא כשלים, אך לעיתים יש תקלות הדורשות תיקון מקצועי

 

מערכות סולאריות הן מערכות רגישות מאוד. יש צורך להתקין אותן בצורה מקצועית על מנת שישמשו בצורה אמינה לאורך שנים ויספקו אנרגיה ללא כשלים, אך לעיתים יש תקלות הדורשות תיקון מקצועי. מערכת סולארית בנויה בצורה שאיננה דורשת תחזוקה מעבר לניקיון אבק ולכלוך מדי פעם, אך חשוב מאוד להבין שאם מתרחשת תקלה כלשהי במערכת, יש צורך לפנות לשירות תיקון מערכות סולאריות, כאשר כדאי לבחור מראש במי שהתקין את המערכת. אם אין אפשרות לפנות למתקין המערכת, חשוב לפנות לאנשי מקצוע המומחים בתחום תיקון מערכות סולאריות שיש באפשרותם להשיג חלפים הנדרשים לכל סוג מערכת.

מה צריך לדעת על מערכות סולאריות?

הפאנלים של מערכות סולאריות בנויים מרכיבים שונים כגון: סיליקון, מתכת, זכוכית. כמו כן, הם מכילים חיווט שמחבר את המערכת כולה ומפעיל אותה. הלוחות הסולאריים של המערכת מונחים בזווית הטובה ביותר לקליטה של אור השמש. המטרה שלהם היא להמיר את אור השמש לאנרגיה שתהפוך לזרם ישיר של חשמל המותאם לבית באמצעות אינוורטר. זרם זה נקרא זרם חילופי ורק הוא יכול להיות מועבר לרשת החשמל הביתית וכך גם ניתן לספק חשמל מיותר לחברת החשמל כספק אנרגיה מורשה. מערכת סולארית היא מערכת בעלת יתרונות רבים. מעבר לעובדה שהיא מאפשרת לחסוך בהוצאות חשמל, היא גם מעניקה את האפשרות ליצור הכנסה פאסיבית ממכירת חשמל עודף לחברת החשמל מדי חודש. כמובן שיש לה את היתרון של שמירה על איכות הסביבה וזאת בשל העובדה שהיא מתבססת על אנרגיה ירוקה.

כיצד ניתן למנוע תקלות במערכות סולאריות?

תכנון מערכות סולאריות חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מדובר על מערכות שניתן להתקין בבתים פרטיים, בבתי עסק, במשרדים, במפעלים, בבניינים משותפים ועוד. תכנון המערכות חייב להתחיל מבדיקה של המקום אשר מעוניינים להתקין אותן בו על מנת להבין האם אכן ניתן להתקין מערכת שכזאת במקום. לאחר מכן יש להוציא אישורים רלוונטיים והיתרי בנייה. מערכת שמותקנת בצורה יסודית ואיכותית, תתפקד בצורה טובה לאורך זמן ללא תקלות או בעיות. יחד עם זאת, במידה ויש תקלות הדורשות החלפת חלקים במערכת או תיקון חלקים במערכת, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מנוסים בתחום תיקון מערכות סולאריות אשר יבצעו את עבודת התיקון או החלפת חלקים בצורה טובה.

למי צריך לפנות כשיש תקלה במערכת סולארית?

חשוב לדעת כי מערכות סולאריות מגיעות עם אחראיות ארוכת שנים ועל כן, כדאי שתיקון של מערכת סולארית יתבצע על ידי החברה שהתקינה את המערכת שכן, היא זאת שמכירה את המערכת ויש לה חלקי חילוף מקוריים במידה ויש צורך להחליף חלקים במערכת. חשוב לזכור כי תיקון לא מקצועי מספיק של מערכת או החלפת חלק במערכת בחלק לא מקורי, אלה דברים שיכולים לפגוע בתקינות המערכת ולשבש את הפעילות שלה.

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות