חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

אבן פינה לתיכון אמי”ת

 

שנתיים תלמידי ”אמית” התפצלו לשניים כאורחים בבתי ספר אחרים, עכשיו עם הנחת אבן הפינה הספירה לאחור לכניסה לבית הקבוע החלה.

 

תושבים, הורים, תלמידים ואנשי חינוך רבים הגיעו ביום שישי לטקס הנחת אבן הפינה להקמת מבנה לתיכון אמי"ת בנים ומבנה לתיכון אמי"ת בנות. מבנים אלה מתוכננים להיבנות בין עמק זבולון לרחוב יגאל ידין בשכנות המגנים.

בטקס השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, סגני ראש העיר וחברי מועצה, רבנים ונציגי משרד החינוך ורשת אמי"ת וכמובן מנהלי תיכון אמי"ת בנים ואמי"ת בנות, הרב איתמר חייקין ואסתר הנדלר.

תיכון אמי"ת אמית נפתח לפני כשנתיים בפתיחת שנת הלימודים תשע"ב ובימים אלה תיכון אמי"ת בנים מתארח בבית הספר הצומח אבני חן ותיכון אמי"ת בנות מתארח בבית הספר הממ"ד דרכי יהודה. בית הספר צפוי להיות מוכן לקראת שנת הלימודים תשע"ה.

הטקס, נפתח בדברי ברכה של ביבס שהציג את מערכת החינוך העירונית וסיפר על איכותם של התיכונים החדשה. ביבס ציין כי התיכון מהווה דוגמה למערכת החינוך בעיר.

בין הברכות נהנו כל הנוכחים משירת מקהלות הבנים והבנות של התיכון וממופע דגלנות של בנות התיכון ששולב עם מבצעי רכיבה של קבוצת רוכבי האופניים הפועלת בתיכון. רגע ספונטני מחויך שהיה במהלך הטקס היה כאשר התלמיד, גדי ביילין ניגש למיקרופון והודה למנהלי בתי הספר על הפעילות הרבה הנעשית לטובת התלמידים. שיאו של הטקס היה בעת הטמנת מגילת היסוד של בית הספר על ידי ראש העיר, חיים ביבס, ומנהלי התיכונים, חברי מועצה וכמובן תלמידי בית הספר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות