חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 19-25 באוקטובר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 19-25 באוקטובר 2018

 

 טלה

לקראת המחצית השנייה של השבוע אנחנו עומדים להיכנס לתקופת מזל עקרב, מצב שעשוי  להעצים את המתחים שלכם בחודש הקרוב. כדאי להיות ערניים ולהימנע מסיכונים. רבים מביניכם חשים בחוסר שקט ומנוח ואולי גם נוטים לאבד שליטה. יש לכן להימנע מהחלטות חפוזות ולא שקולות. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בשבת וראשון, אך אתם תתחזקו בהמשכו. 

 שור

תקופת מזל עקרב שמתחילה ביום רביעי (24 באוקטובר עד 22 בנובמבר) עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. אתם זקוקים לשינוי ולאפשרות לצאת מהשגרה. בשל מיקום כוכבים בעייתי, מצופה מכם לנהוג בדרכי נועם. תקופה של הזדמנויות בכל הנוגע לדמויות חדשות בחייכם, אבל כבדה ביחסים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. הימנעו מקונפליקט והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש.

 תאומים

לתאומים מתחיל להיות לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית. המתח של הזמן האחרון נותן בכם את אותותיו, ובשבועות הבאים רמת האנרגיה שלכם עלולה לגרור רגישות  גופנית ובריאותית. יוזמה תקיפה שאותה נוקט הצד השני עשויה לגרום קצר. מיקום כוכב מארס במזל דלי עשוי להעיד כי אתם בולטים בשטח ומעוררים עניין, שימו לב לענייני חו"ל.

סרטן

רבים מכם כבר חשים בהדרגה שכוחותיהם שבים אליהם ושבריאותם משתפרת. ענייני חו"ל, תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים. טיפ השבוע: פרויקט או עבודה שעליהם אתם שוקדים יביאו להתפתחות חיובית שבסופה הצלחה, ועצם העבודה תעסיק ותלהיב אתכם בשבועות הבאים. מצב זה ליצור עבור היצירתיים שבכם פלטפורמה יצירתית ואמנותית פורייה במיוחד.

 אריה

חלק מביניכם טעונים מבחינה אמוציונלית, דבר זה עלול להשפיע על כל המערכות הרגשיות והאחרות. תקופה זו צופנת בחובה קונפליקט עם אחד מבני המשפחה, או תיתכן בעיה מקצועית כלשהי. טיפ השבוע: כעת חשוב שתהיו קשובים גם לשיבושים המתרחשים בחייכם. מצד שני, אתם בולטים בשטח, ומומלץ לכם להתרכז בעשייה ולהיות פעילים בתחום בתחומי התקשורת והיצירה.

 בתולה

תקופת עקרב משפרת את האווירה ונקווה שגם את ההרגשה. יש בכם תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות. אתם שואפים למצוינות, למרות אלמנט מפריע של קונפליקט, וקיים דגש על יצירתיות. טיפ השבוע: ענייני תקשורת ונסיעות עשויים לאפיין את החודש הקרוב. חשוב לקבוע מהן המטרות החשובות לכם ולשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית.

 מאזניים

 בתקופת מזל עקרב, שמתחילה ביום רביעי עד 22 בנובמבר, עשוי להיות מודגש כחודש בית הכספים וההשקעות שלכם. ונוס כוכבכם עדיין נמצא בנסיגה, מצב שעשוי להעיד כי אתם נאלצים להתמודד עם תקופה של בעיות ודחיות. מיקום כוכב מארס מצביע על תקופה דינמית מבחינת האנרגיות שלכם, ובמקביל, אתם זקוקים לחידוש ולהתרגשות, ולעתים גם במחיר של סיכון.

 עקרב

החל מיום רביעי ואילך (לתקופה של חודש) נראה שחלק מהכובד והלחץ שלכם יתחיל להשתחרר בהדרגה ויביא עימו תחושות של איזון ועצמאות. ימים אלה מחדדים את השכל ואת יכולת הביטוי, יש אפשרות לבשורות טובות שיסייעו להוריד את מפלס הדאגות. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא.

 קשת

אתם עומדים בפני אתגרים חדשים שיעסיקו אתכם במהלך השבועות הבאים. נראה שתהיה לכם הזדמנות להבהיר לעצמכם את סדר העדיפויות שלכם ואת מטרותיכם, לקדם אותן ולהתקדם מבחינה אישית ומקצועית. רעננו מגעים ונסיעות עם חו"ל. כניסת השמש למזל עקרב מיום רביעי (לתקופה של חודש) עשוי להעיד על ימים של עייפות ותשישות. תכננו בקפדנות את מהלך חייכם בהתאם.

 גדי

ימים אלה מחזקים את השאיפה לשלמות ואת ההתייחסות לפרטים, דבר שמגביר את הביקורתיות, אך גם את הרגישות והפגיעות. מצד שני, אתם בחודש מפרה שיפתח עבור רבים מכם עולמות חדשים ויאפשרו גילויים חדשים לגבי יכולותיכם. רעננו מגעים מקצועיים, יש לכם הזדמנות לשפר את חיי החברה שלכם ולטפח קשרים ידידותיים עם אנשים שאתם חפצים ביקרם.

 דלי

התחום המקצועי בולט השבוע, וגם המישור הקשור לנסיעות בארץ ובחו"ל. נראה שתיצרו קשר עם מישהו מחו"ל או בזמן נסיעה לשם. הסובבים ישפיע עליכם, יכוונו אתכם ויהיו מעורבים בחייכם, אולם אתם תמיד מעדיפים להחליט לבד ולהסתמך על עצמכם. תוכלו לבלות עם אנשים שחברתם נוסכת בכם ביטחון ומעודדת אתכם. לאחרים מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתטען אותם באנרגיה.

 דגים

החודש הקרוב עשוי להתאפיין בכל מה שקשור לבתי משפט ולחוק, או בקשרים עם ארצות אחרות. המצב מעיד כי תוכלו לקדם במרץ עניינים הקשורים לנסיעות, ולקידום יוזמות חדשות מטרות אידיאליסטיות. טיפ השבוע: כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יתעצמו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי. אצל רבים מביניכם ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות