חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נשות הדסה מודיעין חגגו את יום האישה הבינלאומי

 

בתצוגת אופנה ססגונית ובמופע מרהיב של זוג רקדני פלמנקו מהקריביים נפתח ערב ”יום האישה הבינלאומי” שקיימו השבוע נשות הדסה-ישראל, סניף מור

 

בתצוגת אופנה ססגונית ובמופע מרהיב של זוג רקדני פלמנקו מהקריביים נפתח ערב "יום האישה הבינלאומי" שקיימו השבוע נשות הדסה-ישראל, סניף מור, מודיעין-מכבים-רעות, במועדון "לא נפסיק לשיר", במודיעין.

כיבוד קל מעשה ידי מתנדבות הדסה-ישראל קבל את פני הנשים בנוסף לשי צנוע מתנת חברת לנקום וסופר פארם סניף קניון עזריאלי במודיעין . 

פתחה את הערב נורית שופר, נשיאת הסניף, שברכה את הנשים וציינה בפתח דבריה, שכל ההכנסות מערב זה הן תרומה וקודש לטובת הילד והאישה בסיכון. הנשיאה שבחה את חברות הסניף המתמידות בהתנדבותן בקהילה וסיימה את דבריה בקריאה לנשים לתת לקולן להישמע, להגשים חלומות  ולהאמין בעצמן  וביכולותיהן.

ומדיבורים למופעים. בזו אחר זו עלו הדוגמניות כשהן מציגות שלל דגמים של אופנת אביב 2016. ברקע, יגאל, מנחה הערב מסביר לקהל על אופנת האביב המאופיינת בצבעי פסטל ובפרחים המתחברים לפריחה ולריחות האביב. "אחרי שנים של קריסת בתי האופנה הישראליים האופנה הישראלית חוזרת הביתה, תוך שהיא מציגה בדים רכים ונעימים" הוא מוסיף והדוגמניות עולות למסלול עם שלל בגדים תוצרת הארץ הכוללים בגדים פרחוניים ועליהם בגד עליון, המתאימים לעונת המעבר. "אחרי שנים רבות גם השמלות חוזרות לאופנה" מוסיף יגאל והדוגמניות צועדות בשמלות בדגמים מיוחדים ומעניינים: דגם כפרי פרחוני, שמלות שיפון, דגמי שנות השישים-ג’קט פפיטה על גבי שמלת בסיס שחורה ושמלות תחרה. גם דגמי חו"ל מגיעים למסלול. הדוגמניות מציגות דגמים שהובאו מאיטליה, עשויים בדי כותנה וויסקוזה המאופיינים בבד רך ושופע. יש גם שמלות ערב: שמלות תחרה ואוברולים, כולם תוצרת הסטודיו לאופנה, אירנליין, בראשון לציון.

בין ההדגמות להסברים מגיחים צמד הרקדנים ומתחילים במופע ריקודים מלהיב של פלמנקו, טנגו ברזילאי וריקודים חושניים. חותם את הערב ריקוד רומנטי של הזוג לצלילי המוסיקה הבלתי נשכחת של ווטני יוסטון.

המופע מסתיים. הרחבה מתפנה. הנשים מגיעות לדוכני הבגדים, התכשיטים והספרים ומתחילה המכירה הגדולה. מבחר גדול של בגדים מוצבים במקום, החל מהדגמים שהוצגו על המסלול ועד לעשרות פריטי לבוש נוספים, במידות ובצבעים שונים.

והנשים  - מודדות, רוכשות ויוצאות עם שלל שקיות...

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות