חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

מהם התכשיטים שהיו באופנה מאז ועד היום

 

זירת התכשיטים מתחדשת בקצב מסחרר על פי הטרנדים העדכניים ולא מפסיקה להפתיע ולרגש בעיצובים מסוגננים. לצד המגמות העכשוויות ניתן להבחין גם בתכשיטים על-זמניים שלא יוצאים מהאופנה ונשארים רלבנטיים לנצח

 

זירת התכשיטים מתחדשת בקצב מסחרר על פי הטרנדים העדכניים ולא מפסיקה להפתיע ולרגש בעיצובים מסוגננים. לצד המגמות העכשוויות ניתן להבחין גם בתכשיטים על-זמניים שלא יוצאים מהאופנה ונשארים רלבנטיים לנצח.
כאשר מגבשים את אוסף התכשיטים כדאי לשלב יחד עם העיצובים הטרנדיים מבחר תכשיטים קלאסיים לסטייל מנצח. אלה הם הכוכבים הבלתי מעורערים של עולם התכשיטים: 

טניס גם מחוץ למגרש
הכל התחיל במשחק טניס כאשר הטניסאית המוערכת כריס אוורט איבדה את צמיד היהלומים שחבק את פרק כף ידה. האבדה נמצאה, אבל היסטוריית התכשיטים נכתבה מחדש, כי מאז המקרה צמיד משובץ יהלומים מכונה צמיד טניס.
פריט נחשק עם שיבוץ יהלומים בשורה או יותר ששומר על זוהר אגדי, מחמיא תמיד ומגיע בשלל קומבינציות ועיצובים תוך הקפדה על המאפיינים שלו בשילוב טוויסט עיצובי של כל מעצב ומותג. 

הפנינה שכובשת כל פינה
שרשרת פנינים נחשבת למלכה בסצנת התכשיטים כאשר הפנינה העתיקה אוצר טבע נראית נפלא על כל אחת ובייחוד כאשר היא משובצת בשרשרת פנינים. הפנינים, אבני החן המהפנטות, מסנוורות ביופיין העוצמתי ונחשבות למשאב שמתחדש ולתוספת נהדרת לכל הופעה.
ניתן להתרשם משלל שרשראות פנינים בשילובים אומנותיים ויצירתיים עם פנינים מיניאטוריות או דומיננטיות, ארוכות או קצרות, עבות או דקיקות, עם תליונים או ללא תליונים – אהבה ממבט ראשון וממגע ראשון. 

חושקים בעגילי חישוק
בכל הנוגע לעגילים, אין ספק שהשחקנים הראשיים הם עגילי החישוק שעוצמתיים בנוכחותם הגיאומטרית בצורת העיגול שמסמל אינסוף ואת מעגל החיים. עגילים אלה מגיעים במגוון מסחרר של ווריאציות ואופנים בשלל גדלים, דקים או עבים, כולל טוויסט מעניין של צורניות מעט שונה, ממגוון עשיר של חומרים כמו זהב, כסף וכדומה בצבעוניות מגוונת. אפשר לבחור עגילי חישוק הצהרתיים או מעודנים יותר. 

החולייה החסרה
אם יש צמיד אהוב במיוחד הרי זה צמיד החוליות שמפגיש בין מספר שרשראות שפוגשות זו את זו בקומבינציות יצירתיות ומגוונות. מיקס בין צבעים, של שחור ולבן, זהב וכסף, בגרסת גורמט צ’אנקי עבה או בגרסה מעודנת בקווים ליניאריים בדוגמת שורות או עם אלמנטים מעניינים כמו של עלים בהשראת הטבע או שילובי פנינים.

תליון ולעניין
שרשראות עם תליונים אף הן נחשבות לתכשיט קלאסי שאי אפשר בלעדיו בהרכבת ובניית אוסף תכשיטים כאשר גם כאן דגמים מומצאים על ידי מעצבים שמעניקים פרשנות מעניינת לכל תכשיט. שרשראות ארוכות או קצרות עם תליונים מאסיביים או מיניאטוריים שכל תליון נושא סיפור, סמל, אלמנט ייחודי, שם ומנעד החומרים מהם עשויים התליונים הוא רחב – זהב, כסף ועוד.

צמודים אליך לנצח
מלבד עגילי החישוק, יש מקום של כבוד גם לעגילים הצמודים – קלאסיים ונהדרים, מתאימים לתסרוקת אסופה או קצרה, בעלי מראה יותר פורמאלי שמקבל טוויסט ייחודי כל פעם מחדש במראה מרענן וקצת אחר בצורות גיאומטריות, ספירלה, בתוספת אבני חן, פנינים או יהלומים. קטן אבל בעל אפקט גדול!

זירקון נותן המון
תיבת התכשיטים שלך לא שלמה בלי טבעת ואת בטח אוספת לעצמך אינספור טבעות, אבל טבעות זירקון הן ללא ספק נכס שאת צריכה לשקול לשלב להשגת נוק אאוט מנצח בכל הופעה. זירקון תורם נוכחות, צבע ועניין לטבעת ובין אם מדובר בטבעת עדינה או מודגשת, הזירקון עושה הבדל ומקפיץ את הלוק בטוויסט בלתי שגרתי. המינרל הגבישי הקובייתי בצבעוניות משתנה מככב תמיד בתכשיטים ובמיוחד בטבעות – חפשי לעצמך טבעת זירקון שתעניק לאצבעותייך את הנגיעה המבוקשת.

אל תתפשרי על תכשיטים איכותיים קלאסיים ועל-זמניים לצד תכשיטים אופנתיים והיכוני לקצור מחמאות!

קרדיט תמונה: UNSPLASH 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות