חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  21 – 27 בדצמבר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 21 – 27 בדצמבר 2018

 

 הורוסקופ:  21 – 27 בדצמבר 2018

 

טלה

אתם מתלבטים באשר לעתיד ואינכם בטוחים בנושא מעמדכם העתידי. ישנה הזדמנות לשינויים, תהפוכות ויוזמות לביצועיסטים שבכם. התחום המקצועי מציע אתגרים חדשים שמחייבים יותר זמן ומאמץ, אך יש לשכלל משמעת עצמית ולא למהר לקפוץ לביצוע השינויים, זאת כדי לשמור על יציבות וביטחון עתידי. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע, אך אתם תתחזקו בהמשכו.

 שור

אתם נכנסים לחודש עם אפשרויות חדשות בתחומי הנסיעות, או הלימודים.  מיקום כוכבכם ונוס מול מזלכם במזל עקרב עשוי להיות מפרה ומבטיח, ולהביא לרעיונות שיבליטו את יכולותיכם בתחום העיסוק שלכם. מצב שעשוי להדגיש שאפנות, מעמד וקריירה. תוכלו ליצור קשרים או לחדש קשרים חלודים, והאינטואיציה תסייע ליודעים להקשיב לרחשי הלב. גם קשר ותיק עשוי להתחדש.

 תאומים

השבוע יותר מתמיד מתעוררת בכם רוח המרד, שעלולה לעמת אתכם עם הסביבה. מרדנותכם תתבטא בעיקר בעבודה וגם ביחסים קרובים אחרים. הצורך בשיתוף פעולה עם העובדים עשוי להקשות על תפקודכם. אנשים פועלים בכוחניות, אין כל נכונות להתפשר, והתגובות קיצוניות.  בכל מקרה, הימנעו מעימות, פעלו בהיגיון, ואל תגררו מצב שעשוי להוציא אתכם משלוותכם.

 סרטן

התקופה מחייבת אתגרים שמחייבים יותר זמן ומאמץ. הלחצים לא קלים, אבל יהיו לכם כלים והזדמנויות טובים יותר להתמודדות. זהירות: ימים אלה מזהירים מעימות כוחני. אתם מרגישים צורך לחפש דרכים חדשות ולהפתיע, אבל תתאכזבו אם הדברים לא יסתדרו כרצונכם. כוכב ונוס במיקום מחמיא (עד ה-7 בינואר) עשוי לעודד ענייני זוגיות ובשותפויות עסקיות. בהצלחה!

 אריה

בני המזל שביניכם עומדים להרחיב את עיסוקיהם בנושאים מקצועיים חשובים, שכן אתם רבי כישרון ומצטיינים ביכולת ארגון. תצטרכו להשקיע מאמצים ולעתים לפתוח במאבקים, אבל התוצאות כדאיות, ותוכלו להתקדם לתפקידים יוקרתיים יותר. אתם נאלצים להתמודד גם עם אילוצים. מתח ואי-שקט עלולים להשפיע על בריאותכם. נסו למצוא זמן למנוחה ולהירגעות ולא לדרוש מעצמכם יותר מדי.

 בתולה

הגיע הזמן להחזיר לעצמכם את הביטחון ואת שמחת העשייה. חודש זה פותח תקופה שבה תאפשרו לעצמכם להתנסות בחוויות חדשות ולזרום עם הרגשות. לרבים מכם יינתנו עכשיו הזדמנויות ואפשרויות חדשות בתחומים חשובים ומרכזיים בחיים. שימו לב: הימנעו ממניפולציות והתרחקו מטיפוסים חלקלקים. נראה שמישהו אינו נוהג בגילוי לב איתכם.

 מאזניים

ענייני כספים עשויים להפתיע. עם זאת, גלו ערנות. הוצאותיכם במהלך השבועות הבאים עשויות להיות בלתי צפויות. סגלו זהירות ומודעות. אתם נוטים לדיבורים מאוד ישירים, לומר יותר מכפי שצריך, וזה עלול לפגוע ביחסים. נסו להיות טקטיים ומתחשבים. כוכב מארס במיקום בעייתי עשוי להסעיר את הרגשות, מעצים את חוש הדרמה שלכם, ומגביר את הנטייה למריבות ולקונפליקט.

 עקרב

ניכרים סימנים ראשונים להתייצבות ולתחילתה של שליטה במצב, שיאפשרו לכם לפנות יותר זמן לעניינים אחרים ולהתארגן בצורה טובה ויעילה יותר. ימים אלה חשובים לענייני תקשורת ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים. אתם נחושים להגיע להכרה, ואף משקיעים בכך מרץ מבוקר והחלטי. תוכניותיכם נעשות ברורות יותר, ואתם יכולים לבחון את תוכניותיכם לעתיד.

 קשת

כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עשוי לעודד ענייני תקשורת ונסיעות. הצמידות הברוכה של הכוכבים יופיטר-מרקורי במזלכם עשויה להעיד על הזדמנויות לקדם ולשפר את מעמדכם. רבים מביניכם עשויים לשהות בחברה, לבלות מחוץ לבית, לארח ולהתארח. שימו לב, כוכב מארס במיקום לא נוח עשוי לסחוף להשפיע על מצב הרוח שלכם ולסחוף למתחים מבית, שמרו על איזון.

 גדי

ייתכן שסבלתם לאחרונה נוכח מסרים סותרים ולעיתים מטעים. הפסקת נסיגת כוכב התקשורת ביום שבת עשויה לפעול לטובתכם. השבועות הבאים יחזירו אתכם לעצמכם. כוכב ונוס במזלכם עשוי לתת לכם הזדמנות להכיר אנשים שייטיבו עמכם, ושעשויים להשפיע על עתידכם. כוכבכם סטורן במזלכם מצפה מכם לסגל לעצמכם זהירות. חשוב לא להזניח נושאים מסוימים ולטפל בהם בזהירות.

 דלי

אתם צריכים להתמודד עם אחריות רבה, וחשוב שתמצאו זמן גם למנוחה ולהתרגעות שדרושות לכם עכשיו יותר מתמיד. מצב הרוח שלכם נוטה לתנודות פתאומיות, וחשוב להבין זאת ולהניח לכם בשעת הצורך. טיפ השבוע: כוכב ונוס עשוי להיטיב עמכם, אך יש כוכבים שעשויים להיות עמוסים במיוחד עבורכם. גלו אחריות ומתינות, נסו לשמור על קור רוח ושמרו על בריאותכם.

 דגים

השבוע משופע במצב כוכבי המצביע על הזדמנויות מקדמות עבור מחפשי דרך חדשה. כדי לפרוץ מעגל זה, עליכם ליזום את השינוי הרצוי לכם. עם זאת, גלו סבלנות. אתם עלולים להחמיץ את מה שבאמת יהיה לכם לעזר. התקופה עושה רושם עמוס במיוחד ועשוי להפוך את אופיו האקטיבי של כוכב מארס לתוקפני יותר. כוכב ונוס עשוי ללמד על חודש של הזדמנויות חדשות. רעננו מגעים חברותיים.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות