חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מעקה זכוכית מעוצב

 

ראשית נציין שתפקידו של מעקה הוא להגן ולמנוע נפילה, ועל כן מקומות רבים מחויבים להתקין מעקות. עם זאת, לצד ההיבט הפרקטי בטיחותי, ישנו הצד היותר מעניין שמתייחס להיבט העיצובי

 

ראשית נציין שתפקידו של מעקה הוא להגן ולמנוע נפילה, ועל כן מקומות רבים מחויבים להתקין מעקות. עם זאת, לצד ההיבט הפרקטי בטיחותי, ישנו הצד היותר מעניין שמתייחס להיבט העיצובי, ופה מעקה זכוכית זוכה ליחס של כבוד, ולו כי החזות העיצובית מרשימה ואין שנייה לה. מצד אחד מדובר בחומר שקוף שנועד לייצר חציצה, אך בו בזמן החומר מצליח לחשוף את מה שנימצא מהעבר השני, כך שכלל החלל יותר זורם ונהנה מאובייקט נקי, אלגנטי ויוקרתי. מכאן שאם מדובר בבית מסוגנן ומודרני, בית עסק שמבקש לשדר שקיפות, או מוסד תרבותי שמבקש להרשים את הבאים ושבים- הרי שאין כמו לבחור באופציה זו של מעקה, על מנת להקפיץ בקלילות את איכות העיצוב.

היכן נכון להתקין מעקה זכוכית

מעקה מזכוכית מתאים הן עבור מקומות מרווחים שמבקשים להרשים עם חללים גדולים, והן עבור מקומות יותר קטנים (אך מעוצבים) שמבקשים ליצור תחושה של מקום יותר גדול, וזאת בזכות שקיפות החומר שמאפשרת להתעלם מהמעקה מבחינה תפישתית. לאור כל זאת, ניתן למצוא כיום ביקוש נרחב עבור מעקות מזכוכית, ובאותה נשימה נציין שגם ניתן למצוא מבחר גדול של סגנונות. כך למשל ניתן למצוא מעקה זכוכית שמכיל מחברי נקודה, ניתן למצוא מעקה מזכוכית שנעזר בעמודונים, ניתן למצוא מעקה מזכוכית שעושה שימוש בתעלה סמויה או גלויה, ניתן למצוא מעקה מזכוכית שמשלב חומרים נוספים כגון עץ, נירוסטה, אבן ועוד, כאשר כלל מגוון האופציות רב ומגוון.

לקבלת פרטים נרחבים על מעקה זכוכית לחצו
או התקשרו לטלפון 074-70-10000 מבחר ענק של עיצובים מיוחדים, אוריון גלאס חברה מובילה בכל עבודות הזכוכית, אל תחמיצו פגישת ייעוץ.

כיצד לבחור במעקה המתאים ביותר

אם גם אתם מבקשים להתאים מעקה מזכוכית באופן אידאלי, מומלץ להתייעץ עם אחת משתי הכתובות הבאות: או שיש לפנות אל מעצב פנים, או לחלופין יש לפנות אל מקום שמתמחה בייצור מעקות זכוכית, ופשוט להתייעץ עם מעצבי החברה. לעיתים מבט אחד על התמונה של המקום הייעודי למעקה, עשוי להוביל אל עבר האופציה האידאלית ביותר- כך שאין צורך לבחור לבד. אתם מוזמנים לבקר אותנו: http://www.orionglass.co.il

עמידה בתקנים המחמירים ביותר

אם נחזור לרגע להיבט הבטיחותי, נציין שטוב לדעת שכיום התקנים הרבה יותר מחמירים, כך שאם פעם הדרישה הייתה זכוכית מחוסמת בעובי שנע בין 12- 15 מ"מ, הרי שכיום הדרישה מתייחסת לזכוכית טריפלקס מחוסמת בעובי של 6+6 או לחלופין 8+8 מ"מ. מכאן שאין לאפשר למראה השברירי והשקוף (שבקלות ניתן להתעלם ממנו) להטעות, ולו כי מדובר במעקה בטיחותי שאינו נופל באיכות שלו משום אופציה אחרת, כך שהבחירה במעקה מזכוכית, צריכה להיות נטו עיצובית.

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות