חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שינויים בהסדרי החנייה במרכז העיר

 

עיריית מודיעין מכבים רעות תחל בהסדרי חנייה חדשים בעיר ונערכת  לאכיפת מדיניות החנייה החדשה. על פי ההסדר, שייכנס לתוקף בסוף חודש נובמבר יוכלו תושבי העיר לחנות ללא תשלום בחניונים העירוניים במרכז העיר 

 

עיריית מודיעין מכבים רעות תחל בהסדרי חנייה חדשים בעיר ונערכת  לאכיפת מדיניות החנייה החדשה. על פי ההסדר, שייכנס לתוקף בסוף חודש נובמבר יוכלו תושבי העיר לחנות ללא תשלום בחניונים העירוניים במרכז העיר: חניון פארק ענבה שני החניונים בקצה שדרות עמק זבולון הנמצאים מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה".  (החניון הסמוך לבריכה העירונית יישאר פתוח לכלל הציבור). ההסדר החדש יאפשר לתושבי העיר ליהנות מחנייה מסודרת ללא תשלום בחניונים העירוניים,  זאת בהדבקת תו חנייה על שמשת הרכב.

 לצורך קבלת  תו החנייה  יש למלא טופס מקוון אותו ניתן  למלא באתר העירייה או באפליקציה העירונית, או באמצעות הדואר. לבקשה יש לצרף צילום של תעודת זהות וצילום של רישיון רכב או צילום של אישור קצין רכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג).

 בעירייה ציינו כי תושבים שישלחו את הבקשות לקבלת תו חנייה יוכלו לבחור אם לקבל את התווים תוך חמישה ימי עבודה במשרדי מחלקת הגבייה של העירייה בקניון עזריאלי מודיעין. או לקבל את תווי החנייה בדואר רשום לביתם במהלך חודש נובמבר.

בדומה לתווי החנייה הניתנים לתושבים בערים אחרות,  את תו החנייה, יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, מומלץ בצד ימין למעלה.

 במקביל לתהליך זה תציב העירייה בחניונים האמורים תמרורי הנחייה המפרטים את הסדרי החנייה החדשים. בעירייה ציינו כי בדומה לתהליך הנעשה בכל הארץ, את התשלום עבור החנייה בחניונים ניתן יהיה לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק" או באמצעות המכשיר "איזיפארק". כידוע, באזור מרכז העיר ופארק ענבה הקימה העירייה שלושה חניונים הפתוחים לתושבי העיר ללא תשלום: חניון הכניסה הצפונית לפארק ענבה (חניון קפית) המונה כ-100 מקומות חנייה, חניון עמק זבולון (מול חניון צפון פארק ענבה) המונה 120 מקומות חנייה וחניון הכניסה הדרומית לפארק ענבה המונה כ-250 מקומות חנייה.

 החנייה בתשלום, עבור מי שאינו תושב העיר תהיה בתעריף של 2.81 שקלים עבור כל שעת חנייה כאשר החנייה בתשלום תבוצע על פי הנחיות השילוט שיוצבו בכל חניון.

מעיריית מודיעין מכבים רעות מדגישים כי בכל חניון יש לשים לב לשלטים והתמרורים החדשים בכניסות לחניונים העירוניים.

 ראש העיר חיים ביבס: ״בערים רבות בארץ קיימת קדימות בתחום החנייה לתושבי אותה העיר, וכך יהיה מעתה גם אצלנו. החניונים בעיר נבנים ומתוחזקים מכספם של תושבי העיר, ולכן הם יקבלו עדיפות. החניונים במרכז העיר מיועדים לשימוש יום יומי, עבור השירותים והמקומות הנמצאים באזור ולא לתקופות ארוכות וחניוני לילה של היוצאים לחו״ל בנתב״ג. עם פיתוח מרכז העיר והתקדמות השדרה המרכזית, מספר המבקרים והרכבים רק יגדל, ואנחנו נהיה ערוכים לכך מראש״.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות