חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

גם מסי מיוצג ברשימת אילן למודיעין

 

תנועת אילן למודיעין הציגה ביום ראשון השבוע במסיבת עיתונאים את נציגיה לבחירות למועצת העיר. שליש מהרשימה הן נשים.

 

סגן ראש העיר אילן בן סעדון מכוון ממש גבוה, עד למקום העשירי אפילו. חודשיים לפני יום הבוחר הזמין בן סעדון את העיתונאים לשמוע על העשרייה שתרוץ עימו בתקווה לנגוס כמה שיותר בעוגת מועצת העיר החדשה.

וזוהי הרביעייה המובילה של "אילן למודיעין": בן סעדון בראש, אל"מ דני (דן) ליכטמן במקום השני, מירי ארד השלישית וגבי אדרי במקום רביעי ברשימה. ומפה נקפוץ לאחרון ברשימה עם פרט פיקנטי. דימה פרסיץ, שהוצב לבקשתו האישית בדומה לכדורגלן ברצלונה ליאונל מסי, במקום העשירי ברשימה. בנוסף למובילים הועבר לכתבים מידע באשר לכל אחד ואחת מחברי וחברות התנועה בעשירייה הראשונה.

בן סעדון הציג את הנוכחים, הדגיש והבהיר כי תנועת "אילן למודיעין" מתמודדת למועצת העיר, ולא לראשות העיר. הוא ברך על שיתוף הפעולה המצויין שיש לו עם ראש העיר: "יש לנו ראש עיר איכפתי".

סגן ראש העיר בתואר פרס באריכות את הישגי התנועה ב 5 שנים האחרונות וכן את מה שמתוכנן להיעשות ב 5 שנים הבאות. בחלק זה בן סעדון, ירד באריכות לפרטים, ניתח כל הישג או מטרה והבטיח לנסות ליישם את כל ההבטחות.

ומה עם המצטרפים החדשים לרשימה. לבן סעדון יש רק מילים טובות לאמר עליהם: "אף אחד מהם לא ערך איתי תנאים, ולא ביקש שאציב אותו במקום כזה או אחר ברשימה. אלה שהציבו תנאים וביקשו, לא נכללים בה. אני גאה בכל אחד ואחת מהחברי הרשימה, ואני יודע שביחד אנחנו צוות מנצח. אני מקווה שבקדנציה הבאה תהיה לנו יכולת השפעה רבה יותר".

בתום מסיבת העיתונאים, הציגו מועמדי הרשימה את עצמם, הם סיפרו על היכרותם עם אילן, הסיבות להצטרפותם לתנועת "אילן למודיעין", וכיצד הם מתכוונים לפעול מתוך מועצת העיר.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות