חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

תביעה קטנה? בקטנה!

 

אם עשו לכם עוול, אל תפחדו לתבוע. היום להגיש תביעה קטנה זה ממש ”בקטנה”, הליך פשוט ומהיר דרך חברה מקצועית אשר עושה את העבודה עבורכם, ומייצרת את התנאים האופטימליים עבורכם לא רק בהגשה, אלא גם בתהליך המשפט

 

אם עשו לכם עוול, אל תפחדו לתבוע. היום להגיש תביעה קטנה זה ממש "בקטנה", הליך פשוט ומהיר דרך חברה מקצועית אשר עושה את העבודה עבורכם, ומייצרת את התנאים האופטימליים עבורכם לא רק בהגשה, אלא גם בתהליך המשפט.

יותר ויותר אנשים מגלים כי יש להם כוח בידיים, דבר חשוב להבין. בעולם עם כלכלה קפיטליסטית, בו שורת הרווח היא הקול הגבוה ביותר, באופן טבעי נוצרים הרבה מקרים של אי-צדק ואי-הסכמה. לעיתים קרובות, אולי קרובות מדי, החברות הגדולות והגופים הגדולים יוצאים עם ידם על העליונה ולו משום שהאזרח הקטן לא מנצל את העובדה שיש לו "גב" בצורה של מערכת משפטית המאפשרת לו להגיש תביעות קטנות, וליהנות מהזדמנות לעשות צדק בעולם, ולקבל פיצוי הולם על מעשה עוולה שעבר.

איך זה קורה בפועל?

אמרנו לכם שהגשת תביעה בבית-המשפט לתביעות קטנות זה קל, אבל עכשיו תבינו עד כמה זה קל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא טופס, באתר אינטרנט, וללחוץ על "שלח". החברה כבר עושה את הכול, ומהרגע שהתחלתם את התהליך ועד לרגע שאתם מגיעים למשפט ופוגשים סוף כל סוף את השופט, יש לכם גיבוי, יש לכם תמיכה, יש לכם ליווי וישם לכם עם מי לדבר.

השירות שתקבלו כולל – 

  • ניסוח נכון של כתב התביעה – לא כולם נולדו עם יכולות ניסוח גבוהות, ואף אחד לא נולד עם יכולות ניסוח משפטיות. נכון, כתב תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות לא צריך להיות מנוסח כמו ערעור לבג"צ, אך בכל זאת חובה שיהיה טקסט בהיר ומובן, חד וחריף המבהיר לקורא מעבר לכל צל של ספק את העוולה שנעשתה, ומדוע אתם הצודקים.
  • השלמת פרטים חסרים במידת הצורך – פעמים רבות כתב התביעה שמוגש על ידי אזרחים, אשר מן הסתם אין להם כל ניסיון בניסוח כתבי תביעה, יהיה לוקח בחסר. בעל מקצוע יודע לקרוא את כתב התביעה שלכם, להבין מה לוקה בחסר, להשלים פרטים, ולייצר את הנוסח המושלם ביותר אשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר במשפט.
  • הגשת כתב התביעה – לא רק ניסוח נכון ואיסוף הראיות שתומכות בטענותיכם, אלא גם הגשת כתב התביעה בפועל, ובעצם פתיחת התיק בבית המשפט, עד קבלת תאריך הדיון.

 

הכנה למשפט:

בתביעות קטנות אי-אפשר לקבל ייצוג של עורך דין. אתם צריכים להתמודד עם המשפט בעצמכם, ולפעמים זה ממש מאתגר. האווירה בבית המשפט יכולה להיות מלחיצה, בייחוד למי שלא היה שם בעבר, לא הגיש תביעה, ולא ייצג את עצמו מעולם מול שופט.

השירות המקצועי של ליווי לצורך תביעה קטנה כולל, בין היתר, תהליך של הכנה למשפט. בתהליך זה תלמדו בצורה ברורה וקלה ליישום את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להגיע מוכנים למפגש עם השופט ועם בית המשפט.

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות