חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

אז במה מאכילים כלבים וחתולים?

 

נתחיל בזה שאנחנו שמחים שאתם מתעניינים בנושא, כי זה אומר שאתם אוהבים חיות, ושקרוב לוודאי שאתם מגדלים חיית מחמד, או מתכוונים להתחיל לגדל אחת (או אולי יותר מאחת!)

 

נתחיל בזה שאנחנו שמחים שאתם מתעניינים בנושא, כי זה אומר שאתם אוהבים חיות, ושקרוב לוודאי שאתם מגדלים חיית מחמד, או מתכוונים להתחיל לגדל אחת (או אולי יותר מאחת!). זה צעד מבורך, שכן יש כל כך הרבה חיות שם בחוץ שצריכות את התמיכה שלנו, את האהבה שלנו, את הרצון הטוב שלנו, והן נותנות הרבה בתמורה. לכן אנחנו צוות מחמדים חנות חיות תמיד מעודדים ושמחים עם אנשים המתעניינים בתחום.

ואחרי ששפכנו את ליבנו מולכם, בעלי חיות המחמד, נמשיך ונדגיש עוד משהו חשוב לא פחות, וזה שכלבים וחתולים לא אוכלים את אותם הדברים. זה נכון שבאופן די גורף אם תציעו חתיכת בשר ריחנית וטרייה לחתול בוגר או לכלב, הרי ששניהם יזנקו על ההזדמנות וינגסו בה בתאווה גלויה לעין. אבל שם פחות או יותר מסתיים הדימיון, ומתחילים ההבדלים. זו הסיבה שיש אוכל לכלבים ואוכל לחתולים, ולא פשוט "אוכל לחיות מחמד".

סוגים של אוכל לחיות המחמד שלכם:

  • אוכל לכלבים – כלבים שונים, ובשלבים שונים בחיים שלהם, או במצב רפואי שונה, אוכלים דברים שונים. זה גם עניין של טעם וריח, כלומר לא כל הכלבים יאהבו את אותו האוכל, אבל זה גם עניין של בריאות והתאמה אישית. אוכל רטוב, אוכל חצי רטוב או אוכל יבש, תלוי מה הכלב אוהב (או יכול) לאכול. שימו לב לטעמים, שמשתנים מאוד מחברה לחברה ומברנד לברנד. יש כיום מגוון עצום של טעמים, החל מטעם של דגי בר, דרך תערובת של בשר כבש ודגים, ואפילו עוף ואורז. שלא כמו חתולים, כלבים יכולים לעכל הרבה דברים אשר היו גורמים לחתולים לבעיות קשות. אל תשכחו שכלב יודע לקבור חתיכת בשר או עצם באדמה, להוציאה רקובה לגמרי אחרי שבועיים, ולאכול אותה בתאווה, בלי שיקרה לו כלום, פרט לגלים של הנאה צרופה. חתול לעומת זאת, יעקם את אפו על המנהג הזה, וימשיך הלאה בנונשלנטיות חתולית בלי להתקרב לכזו מין ארוחה.
  • אוכל לחתולים – עולם אחר לגמרי, ואפילו שהדמיון בטעמים יכול להזכיר, הרי שאם יש לכם חתול, תשתדלו להאכיל אותו רק באוכל לחתולים, ולא באוכל לכלבים, אפילו אם הוא אוהב את האוכל של הכלב (ליהפך זה לא הכרחי לפעמים, כי, כמו שאמרנו, הכלב יכול לרוב לאכול בלי חשש הרבה דברים שחתול פשוט לא יתמודד איתם). לא לחינם ישנם ברנדים שמציעים קו מזון שממש נקרא "אוכל לחתולים בררניים", כי הרבה מאוד חתולים הם באמת בררניים, ומעדיפים אוכל מאוד מאוד ספציפי, אחרת הם פשוט לא אוכלים בפרנציפ. בכל אופן, יש הרבה חתולים, וכל אחד עם האופי שלו ובלוטות הטעם שלו, ההעדפות שלו והייחודיות שלו בהכול. מחמדים חנות חיות מציעה לכם מגוון אדיר של מזון לחתולים, כדי שתוכלו למצוא תמיד את האוכל הנכון ביותר לחתול שלכם. 

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות