חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

דגשים בבחירת בית אבות לחולי אלצהיימר

 

להבין שאחד מההורים שלנו חולה באלצהיימר זה לא עניין פשוט. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים מה אפשר לעשות כדי לעזור לאותו הורה חולה. ראשית, כפי שכולנו יודעים, דמנציה זה לא מסוג אותם הדברים שמתחילים ככה סתם ובבת אחת

 

להבין שאחד מההורים שלנו חולה באלצהיימר זה לא עניין פשוט. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים מה אפשר לעשות כדי לעזור לאותו הורה חולה. ראשית, כפי שכולנו יודעים, דמנציה זה לא מסוג אותם הדברים שמתחילים ככה סתם ובבת אחת. כלומר, זה תהליך. שנית, לצערנו הרב, כולנו מבינים את הכיוון: זה רק הולך ומחמיר. כלומר, זה לא שיש טיפול למחלה הזאת וזה לא שאם נעשה משהו או ניקח תרופות מסוימות, פתאום זה ייעלם. המחלה הזאת קשה מאוד לא רק לאותו אדם שסובל ממנה, אלא גם לסביבה. לא קל לראות את ההורים שלנו ככה ולכן עולה השאלה: מה באמת יהיה נכון עבורם ואיך נוכל לעזור להם? האמת היא, שמגיע שלב שבו המעבר אל בית אבות שמתאים לחולי אלצהיימר זו הבחירה הנכונה. זה נשמע לכם מוכר וברור לכם שזה מה שיכול להתאים גם להורה החולה שלכם? אם כך, טבעי שתרצו לדעת: איך בוחרים את בית האבות המתאים והטוב ביותר? 

הפרמטרים שיעזרו לכם לבחור את בית האבות הנכון 

בבואכם לבחור בית אבות שיתאים לאדם שיש לו דמנציה, יש כמה דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם. למשל, האם מדובר על מקום שבאמת יש לו התמחות בכל מה שקשור לאנשים שיש להם אלצהיימר? והאם כל שאר דיירי בית האבות סובלים מאותה בעיה? בנוסף, כדאי יהיה גם לבדוק את הוותק של המקום. האם מדובר על אחד מאותם בתי אבות שקיימים כבר שנים רבות? או שאולי זה מקום חדש לגמרי? חשוב לברר מי הצוות הרפואי במקום. לצערנו, המצב עלול להתדרדר בפתאומיות. לכן חשוב מאוד לבחור מקום שבו יש אפשרות להגיש עזרה וטיפול רפואי בכל עת לכל אחד מדיירי בית האבות. בנוסף לכל הפרטים האלה, כדאי יהיה לברר גם כמה פרטים טכניים. למשל, איך נראים החדרים או הדירות בבית האבות? האם המקום מספיק נקי? ואיפה הוא בכלל נמצא? תרצו בוודאי להגיע ולבקר את ההורה שלכם בבית האבות ולכן המיקום חשוב. 

כמה תשלמו על הסידור הזה בחודש? 

אתם מכירים מישהו שיכול לחשוב על בתי אבות כאלה ואחרים ולא מעניין אותו לדעת כמה זה עולה? האמת היא, שלא. עבור רובנו זה חשוב, שכן כולנו יודעים שהמחירים יכולים להיות גם מאוד גבוהים. יש טעם לבדוק גם את הנתונים האלה, כי מי אמר שאתם צריכים לשלם הון עתק? והאם, במידה ותשלמו פי שניים על בית האבות, זה אומר שההורה החולה שלכם יקבל שם יחס יותר טוב? לא בטוח בכלל. לכן שווה להתייחס גם לנקודה הזאת. אתם תראו שאם תבחרו מקום מושקע ורציני, תוכלו לישון בשקט. תוכלו לדעת שההורה שלכם מטופל על ידי צוות רפואי מקצועי ונאמן, כך שברור שזה הדבר הנכון לעשות. 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות