חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נצחון לקטסל א` עוצמה מול כפר האורנים 

 

נצחון ראשון לעונה (ובחיים) עבור שחקני קטסל א’ של דויד פרג, שרק בתחילת העונה הנוכחית החלו את דרכם בליגה במועדון כדורסל עוצמה מודיעין

 

קבוצת קטסל א’ של המאמן דויד פרג במועדון כדורסל עוצמה מודיעין טעמה את טעמו המתוק של הנצחון בפעם הראשונה בשבוע החולף. לדברי המאמן, דויד פרג, הקבוצה מורכבת משחקנים, תלמידי כיתה ו’, שזו עבורם השנה הראשונה בקבוצת ליגה.

עבור המאמן זוהי עונה ראשונה כחבר בסגל המאמנים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין. להלן דיווחו של פרג:

"בשנה שעברה השחקנים עוד שחקו במסגרת בית הספר העירוני לכדורסל של  MVPהאקדמיה לכדורסל. זו השנה הראשונה שלהם במועדון כדורסל עוצמה מודיעין ובקבוצת ליגה.

"בתחילת עונת הכדורסל 2018-19 הייתה יוזמה לפתוח עוד קבוצת קטסל א’, ומתחילת העונה הם עבדו על היסודות, שקבוצות קטסל אחרות קבלו בעונה שעברה, כששחקו במסגרת קטסל ב’.
בעוד קבוצות אחרות ’רצות’ כבר שנה או שנתיים, כאן מדובר בקבוצה חדשה, שנוצרה יש מאין, וזה היה בהחלט מאתגר עבורם.

"מדובר בקבוצה של ילדים איכותיים, שמאד אוהבים כדורסל. הבסיס שלהם הוא המון תשוקה למשחק.

"המטרה שלנו הייתה קודם כל להפוך אותם מסתם ילדים לקבוצה מגובשת של שחקנים, בקבוצת ליגה בתוך מועדון, על כל המשתמע מכך.

"לכל אורך העונה, 3 ו-4 פעמים בשבוע, הם הגיעו לאימונים ומשחקים, ולא נתנו להפסדים לעצור אותם. זה מאד קשה מנטאלית, והם הצליחו להתגבר. התחלנו תהליך, וכעת בסופה של העונה, אנחנו כבר בסופו. העונה הגיעה לשיאה ביום חמישי האחרון, כשנצחנו משחק ליגה רשמי.

"אם הקבוצה התחילה את העונה בהפסדים עם הפרש של עשרות נקודות, לאורך העונה צמצמנו את הפערים. במשחק עונה נגד קבוצה אחרת במועדון, הובלנו לאורך חלק מהמשחק, ובסופו המשחק הסתיים בהפרש של 10 נקודות בלבד. בטורניר פסח האחרון כבר סיימנו בתיקו נגד אותה הקבוצה. ראינו את התהליך וראינו שאנחנו מתקדמים.

"כאמור, בשבוע שעבר היא השיא, עם נצחון מתוק במיוחד, כשנצחנו את כפר האורנים בהפרש של נקודה.

המשחק כולו היה צמוד, והפער הגיע לכדי 9 נקודות לטובת כפר האורנים. כפר האורנים היא קבוצה טובה, עם שחקן גבוה מאד ודומיננטי מאד. השחקן שלנו עשה עליו עבודת הגנה מדהימה. 

תוצאות:
חמישית ראשונה: 8-3 לעוצמה מודיעין
חמישית שנייה: 8-7 לכפר האורנים
חמישית שלישית: 16-7 לכפר האורנים
חמישית רביעית: 15-10 לעוצמה מודיעין
חמישית חמישית: 8-7 לעוצמה מודיעין

"בסוף המשחק עשו עלינו עבירה לשתי זריקות, שחקן שלנו קלע והחטיא. ההפרש בתוצאה היה של 2 נקודות, כשהיתרון היה שלנו. אם השחקן היה קולע 2, התוצאה הייתה שוויון. בראשונה קלע ובשנייה החטיא. אנחנו עשינו עבירה ועם שתי זריקות נוספות על הבאזר, נצחנו בנקודה."
תוצאה סופית: 45-44 לטובת עוצמה מודיעין!

"זהו נצחון ליגה ראשון בחיים עבור כל השחקנים בקבוצה. זו פעם ראשונה שהם חוו נצחון עם חותמת של שופט במשחק. הנצחון הזה היה אנחת רווחה מטורפת לי, להורים וכמובן – לשחקנים. ההתפרצות השמחה שלהם אל המגרש נראתה כמו אחרי זכייה באליפות המדינה, לכל הפחות. אני הייתי בעננים. כמאמן, להגיע לכל משחק עם הידיעה שנפסיד, זה לא קל. אני גאה בתהליך שהם עשו, ובהתקדמות שלהם בשנה אחת בלבד. אחד השחקנים בקבוצה שלנו אפילו התקבל לפרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בתיכון עירוני א’. זה לא מובן מאליו." 

קלעים:
תמיר הרוש – 10 נקודות
אורי שוורץ - 8 נקודות
יצחק סאקס - 5 נקודות 
כן שותפו: יהב גולן, טל אבוזגלו, יונתן גורפינקל, ראובן מיכאלי, איליי מנטש, יצחק סאקס, תומר דגן, אלעד לילו, אלעד דהן, אורי שוורץ, תמיר הרוש, רן בזרנו, איתן מיכאלי, אלירן אוחנה
עודדו מהספסל: תמיר איטח, איתי יוסף
נעדרו: עידן חביב, יואב מזרחי
שחקן מצטיין: תמיר הרוש שקלע 10 נקודות

בעוד שבועיים צפוי לקבוצה משחק אחרון לעונה.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות