חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

איך היתרונות של שיש דקטון עוזרים להתגבר על החסרונות של האבן הטבעית?

 

אריחי שיש דקטון עשויים מחומר חדש כאשר שימוש נרחב בשיש זה נעשה עבור משטחי עבודה למטבחים. בנוסף להיותם חסיני שריטות, כתמים ועמידים לשינויי טמפרטורה, משטחי Dekton כמעט בלתי ניתנים להריסה

 

אריחי שיש דקטון עשויים מחומר חדש כאשר שימוש נרחב בשיש זה נעשה עבור משטחי עבודה למטבחים. בנוסף להיותם חסיני שריטות, כתמים ועמידים לשינויי טמפרטורה, משטחי Dekton כמעט בלתי ניתנים להריסה. כל מי שרוצה לייצר אווירה יוקרתית בעת עיצוב המטבח החדש שלהם אבל רוצים להשתמש בחומר שמדמה שיש טבעי, אבל שנותן מענה לכל החסרונות של האבן הטבעית, יכול למצוא מענה לכל צרכיו על ידי רכישת הדקטון.

 מה זה שיש דקטון?

 בעת ייצור משטחי דקטון עושים שילוב של קוורץ, זכוכית ופורצלן. חומר משטח חדשני זה נוצר תוך שימוש בתהליך המכונה טכנולוגיית חלקיקים. חומר הגלם מעורבב תוך כדי לחץ קיצוני ולאחר מכן מחומם ל-1200 מעלות צלזיוס בטכניקה זו.

 שלא כמו קוורץ, ניתן להשתמש במשטחי שיש דקטון גם בעיצוב חוץ. משטחי Dekton אטומים לנזקים אפילו מהטמפרטורות הקיצוניות ביותר. הם אינם רגישים לדהייה מאור השמש כמו קוורץ, הודות לעמידות ה-UV שלהם.

 מגוון הצבעים והטקסטורות של שיש Dekton

 יותר מ-40 גוונים עשויים להימצא באבן דקטון. ניתן לעצב את הדקטון בסגנון אבן טבעית, סגנון מתכתי או דמוי חומרי אדמה, מה שהופך אותו למתאים באופן הטוב ביותר למגוון רחב של עיצובי מטבח. היצרן מספק מגוון אפשרויות, כולל גווני שיש לבן עם ורידים ברורים, כמו גם צבעים אחידים ודוגמאות מטושטשות.

משטחי אבן דקטון, כמו אלו העשויים מאבן אמיתית, מגיעים עם מגוון רחב של גימורי משטח, הנקראים "טקסטורה", לבחירה.

 למשטחי Dekton ניתן ליישם מגוון טיפולי קצה על הפינות שלהם, כולל ריבוע, משופע, עגול מלא וחצי עגול.

 תחזוקה ושיקום אבני דקטון 

מכיוון שאין נקבוביות באבן דקטון, ניקוי שיש דקטון הוא קל במיוחד. הנה כמה נהלי תחזוקה שגרתיים שיבטיחו כי משטחי שיש דקטון שלכם תמיד ייראו במיטבם: 

  • חומרי ניקוי שיש וגרניט ישחזרו את הברק של האבן. גם ניקוי שיש דקטון עם מים וסבון עדינים מקובל ואף מומלץ, אם כי שימוש תכוף בחומרי ניקוי מסוימים עלול לפגוע בגימור של Dekton.
  • משטחי Dekton במטבח ניתנים לתיקון. עם זאת, הדבר מותנה בפרטי הפגיעה. משטחי דקטון עלולים לאבד חלק מהיופי המקורי שלהם אם יש צורך לתקן אותם. על משטחים פשוטים, סימני התיקון בקושי מורגשים.
  • היכולת של Dekton לעמוד בכתמים הפכה אותו למפורסם. ברוב הנסיבות, האבן לא תהפוך מוכתמת גם אם משאירים נוזלים על פני השטח שלה במשך מספר שעות.

 

שימוש במשטח Dekton

  • משטח דקטון יכול לעמוד אפילו בפני הסכין החדה ביותר ללא צורך בקרש חיתוך. אך שימוש בכלי מתכת ישירות על האבן עלול להותיר סימנים קבועים.
  • דקטון עלול להישבר כמו זכוכית או פורצלן אם מושלך עליו משהו כבד אפילו ממרחק קצר.
  • בתים רבים אימצו את דלפקי הדקטון למטבח. הם מושלמים לשימוש פנימי וחיצוני כאחד בגלל העמידות הקיצונית שלהם בפני חום.

 

למרות זאת, למרות היותו חומר חדשני, Dekton הוכיח שהוא אופנתי, יציב ועמיד לאורך זמן. ואם אתם חושבים להתקין משטח דקטון במטבח חדש בבית שלכם, אתם עושים את הבחירה הנכונה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של אבן שיש אלי ונתי ולבחור את העיצוב שאתם מעוניינים בו.

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות