פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
במידה ועוברים מדינה האם כדאי לפתוח את הפנסיה?
ריקי

במידה ועוברים מדינה האם כדאי לפתוח את הפנסיה?

זה כדאי או מסוכן?
במידה ועוברים מדינה האם ...
הרחב

שלום ריקי,
במידה ועוברים מדינה יהיו לך זכויות פנסיה מהקרן.
המשמעות של ״פתיחת הפנסיה״ היא תשלום נס מקסימלי בלי יכולת להקטין אותו או לקבל החזר כי כבר אין לך מעמד בנושא.
מומלץ להתיעץ עם רואה חשבון או עורך דין המתמחה במעבר למדינה אחרת.

בברכה,
גדעון מגל.

0507519012
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

תרבות בעיר
איך הבמה הטיפולית בפסיכודרמה מצליחה לייצר מרחב בטוח ומוגן?
סדנת יין וביקור במוזיאון
נלחמים בטיגריס האסייני: היערכות עירונית רחבה לקיץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות