בוגרת תואר שני בהצטיינות מטעם אוניברסיטת בר אילן באבחון וטיפול בליקויי למידה. מקנה טיפולים פרטניים תוך הקניית אסטרטגיות למידה בתחום השפה. מאבחנת את היכולות ובונה תוכנית עבודה אישית המותאמת לכל תלמיד. מסגלת מיומנויות המכוונות ללמידה עצמית ולטיפוח תחושת המסוגלות.
מודעות פונולוגית הינה היכולת של האדם לזהות את הצלילים הקטנים ביותר שקיימים בשפה. כאמור השפה שלנו מורכבת מאותיות (בעגה המקצועית: גרפמות) וצלילים (המיוצגים ע"י התנועות הנלמדות בכיתה א').
מדובר ביכולת שמתפתחת בשלבים מוקדמים מאוד באופן סמוי, ובהמשך מסייעת ברכישת מיומנויות גבוהות יותר קרי קריאה וכתיבה. כיוצא בזאת, אם מוצאים שלילד ישנו קושי במודעות פונולוגית, יש לטפל בכך בצורה מקצועית ומהירה, שלא יפגמו בהמשך מיומנויות הקריאה והכתיבה, ובעקבות כך גם הבנת הנקרא.