חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מיתוג עסקי וחשיבותו להצלחת העסק

 

מה כולל תהליך מיתוג של עסק חדש? כמה זמן לרוב זה לוקח? תשובות לשאלות אלו ועוד בכתבה הבאה...

 

מיתוג לעסק כולל היכרות של הממתג/ת עם בעל/ת העסק, חידוד של החזון, הערכים והמהות של העסק והשירותים והמוצרים שלו, חידוד קהלי יעד והייתי מרחיקה לכת ואומרת אפילו בחינת אסטרטגייה שיווקית.

תהליך מיתוג איכותי יכלול היכרות מעמיקה יותר של המעצב עם התחומים העיקריים של העסק, הפעילות של הקולגות (או כמו שאוהבים להגיד - מתחרים) ותמצות המסרים העיקריים של בעלי העסק לקהל היעד שלו. 

לאחר האיפיון הנ"ל וסיעור מוחות מתקיים תהליך היצירה עצמו שבו נוצרות הסקיצות ללוגו. לאחר בחירת הסקיצה הטובה ביותר מתבצעים דיוקים ותיקונים עד להגעה ללוגו הסופי.

במיתוג מתחילים בד"כ מהלוגו, היות שממנו נגזרים שאר העיצובים ונוצרת שפה עיצובית עם כל מוצר גרפי חדש שיש לגביו צורך. הלוגו נותן את "הטון" לגבי אווירה כללית, צבעוניות, צורניות וכמובן גופנים. 

תהליך כזה משתנה מאוד מבחינת הזמנים כי זה תלוי בכל כך הרבה גורמים (זמינות המעצב/ת והלקוח אחד לשני ולהיפך), שינויי כיוון באמצע תהליך, החלטות עסקיות/אסטרטגיות שמשתנות וכו’. זה יכול לקחת שבוע-שבועיים וגם כמה חודשים טובים. 

בסטודיו שלי אני עובדת בצורה קצת שונה עם הרבה מהלקוחות שלי שבוחרים בכך - והתהליך מתקצר באופן משמעותי: אני מכירה את הלקוחות בשיחה טלפונית ובפגישת זום. אנחנו עושים איפיון וסיעור מוחות יחד ואף ניגשים למסך המחשב יחד והסקיצות נוצרות ונבנות במהלך הפגישה המשותפת, כך שיש ללקוחות שלי שליטה בתהליך היצירה וניתן ליצור כמה סקיצות ולהחליט ביחד מה מתחבר להם יותר, מה עובד יותר טוב ואיך זה נראה עם כל שינוי קטן. בתהליך כזה הלקוחות שלי מקבלים בדיוק את מה שהם רוצים כי הם חלק בלתי נפרד מהיצירה, הם רואים את הכל בזמן אמת ויכולים לבחור בעצמם את הצבעים, הגופנים, האיורים והצורניות - יחד עם היד המכוונת והמבצעת המקצועית שלי. בתהליך הזה הלוגו מוכן במהלך הפגישה כך שכל התהליך כולל סה"כ 3-4 פגישות אינטנסיביות ומשמעותיות. כמובן שאני מעצבת מיתוגים גם בשיטה "הרגילה" של איפיון > סקיצות > בחירת הלקוח > דיוק וסגירה לפרסום, כמו הרוב המוחלט של המעצבות והמעצבים הגרפיים, כי לא כל הלקוחות מתעניינים בלהיות חלק מתהליך היצירה - כל אחת ואחד ומה שמתאים להם  :) 

חשוב בבחירת המעצב/ת למיתוג - קודם כל לראות עבודות קודמות, לראות שאתם מתחברים לסגנונות שמוצגים בתיק העבודות שלו/ה. לשוחח, להבין את תהליך העבודה ומה מקבלים בסופו. לשים לב שהמעצב/ת מספק/ת גם גרסאות משלימות ללוגו (לרוחב, אנכי, עם התאמה לרקע בהיר וכהה וכו’) ואת קובצי הלוגו באיכות גבוהה (PDF וקטורי, PNG עם רקע שקוף וכו’). 

אשמח לתת יעוץ פרטני. אם תרצי לשוחח ניתן לפנות אליי בווצאפ/בטלפון 052-3762990.

בברכה ובהצלחה!

יערה, סטודיו דבש וצינמון - עיצוב גרפי

יש לכם עוד שאלות ליערה רוזי (צינמון) - עיצוב גרפי ודפוס? כנסו!

052-3762990 הפייסבוק שלי

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

סקר בחירות מקומי: תושבים מעדיפים להצביע למפלגה מקומית א-פוליטית מאשר לרשימה אשר מייצגת מפלגה ארצית

סקר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות: 65% מהתושבים יעדיפו להצביע לרשימה מקומית כאשר רק 35% יעדיפו להצביע לרשימה ארצית.  עידן חמי, יו”ר רשימת ”שחר עושים!”: ”השנה האחרונה חידדה לתושבי ישראל בכלל, ולתושבי מודיעין מכבים רעות בפרט, את הצורך בנבחרי ציבור שיעבדו עבורם”

כללית אסתטיקה על ניתוחים לעיצוב הגוף – 6 תשובות ל-6 שאלות נפוצות

 

עולם האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים משתנה ומתפתח כל הזמן, אך בעבור המטופלות והמטופלים, אותן שאלות חוזרות ועולות כל הזמן. המומחה של כללית אסתטיקה עם התשובות. כתב:  ד”ר גיא רסנר, מומחה בכירורגיה פלסטית ומשחזרת, עוסק ומתמחה בניתוחים לעיצוב הגוף, בדגש על ניתוחים פוסט-בריאטריים, הן במרפאות כללית אסתטיקה והן ביחידה לניתוחים פוסט-בריאטריים בתל השומר

סוד מעגלי התמיכה

 

רוצים לדעת איך יתכן שכשטתם  מנותקי קשר עם העולם החיצון, התכנים שלכם ממשיכים לרוץ בגוגל ובפייסבוק.... אתם מוזמנים להירשם להרצאה על: סוד מעגלי התמיכה. 2.4. בשעה 1200. הפתעה שתקדם אתכם בגוגל וללא תשלום. פרטים בתוך ההודעה.

 
 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות