שלום איילת ,
לשאלתך , לפי התקנון של פייסבוק ואת זה לא הרבה עסקים יודעים
אסור לפרסם עסקים בדף הפרטי, מפתיע ?
לא ממש, הרי פייסבוק בסוף היא עסק שרוצה להרוויח ולכן הוא מחייב בעלי עסק לפתוח דפים עסקיים,
כך הוא יכול לעקוב אחר הפעילות שלהם ולהציע להם לפרסם בתשלום .
בגדול לפי התקנון פייסבוק רשאי לחסום פרופילים אישיים שעושים שימוש עסקי בפרופיל הפרטי שלהם,
וזה קורה לצערי יותר ממה שחושבים, אם פתאום נחסם לכם הדף הפרטי תנסו לבדוק האם פרסמתם קצת יותר מדי את העסק שלכם בדף הפרטי.
האמת היא שהחשיפה של פוסט בפרופיל הפרטי תגיע להרבה יותר אנשים מאשר חשיפה בפוסט בדף העסקי.
אבל בפרסום דף עסקי יש גם יתרונות-כי הוא משמש ככרטיס הביקור שלכם ללקוחות פוטנציאלים ואם לקוח רוצה לדעת עליכם קצת יותר הוא ירצה לקרוא עליכם ויכנס לדף העסקי לראות את הפעילות שלכם שם בצורה מרוכזת וגם יהיה חסוף להמלצות של גולשים אצלכם בדף.
בנוסף אם תרצו לעשות קידום ממומן בפייסבוק גם תצטרכו את הדף העסקי, כיוון שלא ניתן לפתוח קמפיינים על פרופיל אישי רק על דף עסקי.
ההמלצה שלי, לפרסם גם בפרטי וגם בעסקי ולעשות שיתופים מהעסקי לפרטי .