חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
שיעור פרטני הפרעות קשב
רינה

שיעור פרטני הפרעות קשב

היי שרה, אני מורה להוראה מתקנת. תוהה מהו הזמן האידאלי לשיעור? שעה או פחות? כמה זמן אדם לרוב מצליח לשמור על ריכוז ומה עושים במהלך השיעור כשהוא מאבד את הקשב? כלומר מהו משך ההפסקה המומלץ ומה לעשות בזמן הזה שישמר את האווירה הלימודית. תודה, רינה
שיעור פרטני הפרעות קשב
הרחב

שלום רינה,

חקר המוח המתקדם עזר לאנשי ההוראה להבין איך המוח פועל. מסתבר שהמוח יכול להיות בריכוז מקסימום 20 דקותץ (המחמירים מדברים על 7 דקות בלבד)

כדי ללמוד ולזכור המוח צריך שחמצן יגיע איליו... החמצן הוא הדבק המקשר בין הקשרים (הסינפסות) במוח, מחזק את הקיימים וגם מסייע ביצירת קשרים חדשים. כדי שחמצן יגיע למוח, עלינו להזרים את הדם איליו וזאת באמצעות תנועה/ספורט. דבר נוסף שהמוח אוהב הוא אימונים/חזרתיות/תירגולים והחשוב ביותר הן ההפסקות, הסחות הדעת.

משך זמן סביר למפגש הוא שעה אשר תחולק למקטעים קצרים וביניהם תפעילי את הילד בתרגילים כגון- קפיצות, הצלבות ועמידה על רגל אחת.

"הוראה מרווחת" מדברת על 15-20 דקות של למידה והפסקה תנועתית של 2-5 דקות ביניהם.

החשוב הוא גם לשתות מים לאורך המפגש.

בהצלחה!

0506278781
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

בתי הספר ערכו טקסים לציון יום רצח יצחק רבין ז”ל
האם עיסוי יכול לסייע בהסדרת המחזור החודשי
הציון הגבוה ביותר בבדיקת כשירות מקלטים בעיר
מהם המיתוסים הנפוצים ביותר על דיאטה בתהליך ירידה במשקל
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות